29 Kasım 2007 Perşembe

Televizyon dediler de....-Sobe-3

Sevgili İlkay beni sobelemiş.Eylül ayının sonunda.Ben daha yeni gördüm ve bu yazıyı öylesine aklıma gelir gelmez yazmıştım.Yazı tarihi doğrudur.Başlığa ilave ettiğim sobe-3 yazsı ve başta açıklama olarak koyu yazıları 21 Aralık 2007'de ilave ettim ilkayın sobesine cevap olarak yazmış olayım.Geç farkettiğim için özür dilerim İlkay.
Sorduklarında, televizyonla ilgim yok diyorum,ama işten eve gidince,yapılacak işler yapılıp,yemek te yenilince,yaptığım miskince dinlenme sırasında,Fırat'ımı deli edecek kadar zapladığım anlarda,azar azar da olsa farkettim ki,dizi ve programlar hakkında dünya kadar bilgim var.
Gerçi Fırat'ın "Anne!Yeter artık,bir yerde dur!" ikazlarını dikkate almamak gibi bir huy edinsem de(sırf kızıp gitsin ve "ders çalışmak daha iyi"desin diye),sürekli kanal değiştirmenin de kültürümü artırdığını söyleyebilirim.
Her ne kadar bütün kanallar aynı anda dizi başlatıp aynı anda reklama girse de,bana göre bu aralarda kazanan haber kanalları,belgesel ve müzik kanalları olabiliyor.
Mesela ben:

-Devamlı izlediğim tek dizi"Hatırla Sevgili".Gülümseyerek, bazen hüzünlenerek(o günleri yaşamış bir insan olarak),ama çoğunlukla özlemle seyrettiğim ve konusunu saptırmadan sonlandırmalarını dilediğim bir dizi.

-En çok İZ TV'yi seyretmekten zevk alıyorum.Biraz macera seven yanım olduğu için,bazen karavanla Türkiye'yi gezebiliyorum,bazen de trenle seyahat edip çocukluk günlerimin coşkusunu yaşayabiliyorum.Bir başka bölümünde dağa tırmanıp,örnek veriyorum,Karadeniz yaylalarının yeşilliğinin, adeta kokusunu hissedebiliyorum.Hiç duymadığım,ilginç adetleri olan kasaba ve köylerimizin güzelliğni keşfedebiliyorum.

-Düşüncelerime zıt bir kanal olsa da,yayınlamış olduğu Şoray'ın sunduğu programını beğeniyle izliyorum.Bir programın güzelliğini sağlayan sunucudur.O,yörelerin tanıtımına kendi kişiliğini oturttu.Benzerleri var,ama Şoray kadar başarılı sunan birine daha rastlamadım.Tür olarak farklı ama bir de" Çağatay yolda" programını seyrediyorum.

-TRT'de Türk Sanat Müziği sanatçılarının,her tür müziği söyledikleri programı beğeniyle izliyorum.

-Gökhan Babur'un sunmuş olduğu hava durumunu kaçırmamaya çalışıyorum.Değişik ses tonu ve tavırlarıyla,farklı bir sunumla izlettiriyor kendini.

-5n 1k programını,sinema ve moda ile ilgili programları izlemekten keyif alıyorum.

-Beyaz, zaten bizim ailenin bir üyesi gibi oldu.Sanki bizim evin salonunda sohbet ediyoruz dediğim bir kişilik....

-Sporda,futbol dışındaki her karşılaşmayı,özellikle basketle ilgili canlı yayınları,oğlumla birlikle izlemekten nasıl bir heyecan duyup, zevk alıyoruz anlatamam.(gerçi O,ben ihtiyaç molaları verdiğimde futbol haberleri için kaçamak yapsa da...)

-CNBC-E dizilerini kaçırmamaya çalıştığım bir kanal...

Demek ben iyi bir televizyon seyircisiymişim....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne guzel anlatmissin Etki Alani, yalniz su zap kismina ben de kiziyorum, esimde reklamlar ciktigi zaman ordan oraya ucuyor, ama ben reklamlari da severim :)) Sonra filmin baslangicini kaciriyoruz o kadar kanal zaplanirken yetismek kolay mi :P

Adsız dedi ki...

Excellent goods from you, mаn. I've understand your stuff previous to and you're just
extremely wondeгful. I really likе what you have acquired heгe,
certainly likе ωhat you're stating and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it smart. I can't wait to гead far more frοm you.
This is really a wonderful site.

Also visit my web ѕite; www.netpool24.de

Adsız dedi ki...

Hi, Ӏ think your site could be having browser comρatibility problems.
Whenevеr ӏ lοok аt youг blog іn Sаfari, it
looks fine howeveг, if opening in IE, it's got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Aside from that, fantastic blog!

Here is my blog post click here - 1kviews