4 Kasım 2007 Pazar

Burçlar ve özellikleri

Bugün tatil olduğu için biraz dinleneyim istedim.Gazetelerin magazin tarafını uzun süredir okumamıştım.Hep ciddi haberlerle inanılmaz üzüntü ve stresliyiz.En azından gülümseyerek farklı konulara girelim istedim.
İşte size sunabileceğim en magazin sayfa!
Kim hangi burçtanmış öğrenelim bakalım......

Koç burcu özellikleri

Boğa burcu özellikleri

İkizler burcu özellikleri

Yengeç burcu özellikleri

Aslan burcu özellikleri

Başak burcu özellikleri

Terazi burcu özellikleri

Akrep burcu özellikleri

Yay burcu özellikleri

Oğlak burcu özellikleri

Kova burcu özellikleri

Balık burcu özellikleri

3 yorum:

♥ KNITTING ART dedi ki...

Canım Selam,
O kadar zarifsin ki, yazdıklarına bayıldım. Yorumun da harika. Çantalar NET'ten idi ama, benzerlerini "hobby" olarak yapıyorum. Şimdilik benim kızlarla-kendime yetiştiriyorum. Ama
"tasarımkolik" sayılırım. Evime bir doyayım bu tür teklifleri değerlendireceğim. Gene görüşmek üzere, sevgiler...

one ben bir sey dedi ki...

Tütücüğüm ,
Ben tipik bir teraziyim
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Тhis is my first time pаy а quick vіsit at hеrе anԁ i am
truly impreѕѕed to rеad
all at one plаcе.

my pagе; go here - 1kviews