3 Kasım 2007 Cumartesi

Biraz eğlenelim

Hayatım boyunca ders çalışmayı sevemedim.Kurallar var ya!
Tamamen aktif lik isteyen işlerin önde gideniydim.Hala da öyleyim.

Ortaokula(bizim zamanımızda böyle derlerdi) gittiğim senelerde,ders haricinde ne etkinlik varsa,ben oradaydım.
Bakınız;
-Okul gazetesi çıkarırdım.(Duvar Gazetesi)
-Atletizm ve voleybol(1,60'lık boyla ne cesaretse..)
-Karne yazma zamanı gelince,öğretmenlere kedi gibi sırnaşırdım,bütün karneleri ben yazayım diye..
-Şiir okunacaksa tek gönüllü bendim.
-Nöbetçi öğrenci olmaya bayılırdım.
Neredeyse okulun çöpünü bile dökmeye adaydım.Yeter ki derse girmeyeyim diye.....

En çok ta anket yapmaya bayılırdım.En afilli defterlerden alıp,ilk sayfasına kendimin uydurduğu abuk sorular hazırlayıp ,cevap yazmalarını isterdim.En haz duyduğum etkinlikti benim için..İşin ilginç yanı,herkesin çok hoşuna giderdi.
En güzeli,öğretmenlerimin ve arkadaşlarımın ,benim için düşüncelerini ve dileklerini yazdıkları hatıra defterimi hala saklıyor olmam.....

İçimden gelen sorulara engel olamıyorum!
Haydi gelin sorduğum soruları okuyun ve isterseniz siz de cevaplayın.Çünkü kendimce cevaplıyorum...

1-Sabah erken kalkmak ne hissettirir?
İşe mancınıkla gitme isteği...

2-Etrafınızdaki sesler sizde ne etki yaratır?
Mümkünse almayayım!

3-Yüksek sesle konuşmayı sever misiniz?
Duyuramıyorsam seve seve....

4-Sizden fazla maaş alan meslektaşınız olsa ne hissederdiniz?
O'na değil de,işverene karşı hissiyata girerdim.

5-Kendi zamanınızı planlamayı yapabiliyor musunuz?
Holdinglerimi nasıl yaptım sanıyorsunuz.?

6-Kendinizi anlatmaya çalışır mısınız?
Ne gerek var?Zaten 90-60-90'ım....

7-Kavgadan sonra ne hissedersiniz?
"Keşke biraz daha devam etseydi"derdim.Her zaman olmuyor çünkü.Deşarj için gerekli.

8-Barışmaktan mutlu olur musunuz?
HAYIR !
Yine kullanıma hazır hale geliniyor.

9-Kendinizi ifade etmek isterseniz neler söylersiniz?
Yaşasın kötülük!

10-İlk izlenim önemli midir?
Sevemediysem gözüme görünmesin!

11-Kendinizi kime ya da kimlere karşı borçlu hissedersiniz?
Alacaklılara karşı....

12-Sizce başarının sırrı nedir?
Hedefleyip,oku fırlatmak!

13-Tasarımcı olsaydınız; neyi,nasıl tasarlardınız?
DÜNYA'yı!
Biraz yamuldu da.Düzeltilmesi gerek...

14-Elinizi hangi taşın altına koyardınız?
Elmasın!

15-En son kimi takdir ettiniz?
Cumhurum başkanımı.Dediğini yaptı ya!

16-Empati kurar mısınız?
Kendimi senin yerine koyuyorum da!....

...............................................

2 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ortaokuldayken ben de bir ara heves edip anket defteri hazirlamistim ama bir arkadasim alip bir daha da geri getirmemisti. Yalniz anket defterimi verdigim ilk arkadasimdi, ilk cevapayan o olacakti sozde...
Sonuc olarak benim bu hevesim kursagimda kaldi :))

Adsız dedi ki...

I always spent mу half an hour to read this blog's content daily along with a cup of coffee.

Here is my weblog :: www.davsirsa.com