13 Kasım 2008 Perşembe

Musiki derneğinde neler oluyor?

Üyelerimiz pek faaller.Hepsini yavaş yavaş tanıyorum.Ve bir çoğu inanılmaz yeteneklere sahipler.

Örneğin ;

Ester Banbaneste,resim sergisi açmış.Davetiye verdiğinde,hemen sizlerle paylaşmak istedim.Belki ilgilenenler olur.Ziyaret etmek istersiniz diye.

Sergi,

8 -28 Kasım tarihleri arasında,Akyol sanat evinde yapılacaktır.

Adres:

Teşvikiye cad.cami sok.Kılıç han no:6 Büro:6/3 Teşvikiye

Tel:0212 227 40 88



mail adresi:

esteben22@gmail.com

......................................................

Diğer bir üyemiz de "Yemekteyiz " yarışmasına katılmıştı.

Sevim Uludağ

Çok sevimli ve olgun bir insan...Kazanamadı ama yaptığı yemekler oldukça ilgi çekiciydi...

Yarışma pek fazla değilse de,tanıdık birini seyretmek hoşuma gitti.Yemek bence bir sanattır,özellikle sunum.Masadaki sunumu ve gelenlerle ilgilenmesi çok güzeldi.
Bir de"en azından uğraştığı için evsahibine teşekkür etmeli" şeklindeki sözleri çok önemliydi.
Sürekli kral sofrasında oturmuş izlenimi yaratan,eleştiriyi ön plana çıkarınca uzman görüntüsü yaratan çatlak yarışmacıların dikkate alması gereken sözler bunlar...Formatın cılkını çıkaranlar özellikle...

Bu da programın,Ti'ye alınmış şekli.

http://dizikusagi.blogspot.com/2008/11/yemekteyiz-yarmas-izle.html

.................................
Dernek yeni bir oluşum başlatarak,gelir elde ederek,mümkün olduğunca çok çocuğun okumasına destek olmaya karar verdi.Konserlerin dışında yapılması gerekenler düşünüldü.
Bunun için ilk olarak;
Gazete ve dergi toplayıp ,satarak başlıyor bu girişime.5 kişi 160 kilo toplayarak az da olsa başlangıç yaptı.Şu an derneğin 50 gibi üyesi var,bu da oldukça geniş bir ağı oluşturacaktır.

eren kağıt (tel:0216 469 85 51-2 hat) firmasına kilosu 100 kuruştan satılacak.

Hep beraber ,hiç bir kağıt parçasını çöpe atmıyoruz artık.
Zaten ben süt kutularını ayrı,karton ve gazeteleri ayrı,ped şişeleri ve olursa kola kutularını, ayrı poşetlere koyup çöpe atıyordum ki geri dönüşüm için uğraşmasınlar diye.Şimdi belli bir amaç olunca,buraya gelecek.

İkinci adım olarak,
Bir gece düzenlediler.Ayşe Tunalı dahil,bir çok önemli ismin katılacağı söylendi.
Sazlı sözlü,eğlenceli bir gece olacak.
Katılmak isterseniz;
Acarkent Günaydın Restaurantta 22 kasım gecesi için yer ayırtmanız gerekiyor.
Biletler kişi başı 75 YTL

0216 485 41 61

..............................

Derneğin, lösemi vakfına yardımlarından sonra böyle güzel adım atmaları beni çok memnun ediyor.Bir çocuk dahi okutulsa muhteşem olur.

Derneğe gelir için,
Önerileri olanların fikirlerini Yönetim kuruluna sunmak isterim.

12 yorum:

NiNo dedi ki...

ablam ise baslasin unuttum beni ya

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ilahiii şu yavuz yokmu??ben bütün bölümlerini izledim..ama sevim hanımı çıkaramadım bir anda sarışın kilolu olan bayanmıydı??

Tabiat Ana dedi ki...

aaa tütücüğüm eğer sevim hn şu sarışın olan bayansa ona çok düzgün ,tertemiz yemek yaptığını düdüklüde yaptığı pilava bayıldığımı ve tebrik ettiğimi iletirmisin .
sevgiler..

etki alanı dedi ki...

Nino'cuğum,
Hiç unutur muyum? Sadece fazla yoruluyorum ve evdeki bilgisayarı tamir ettiremediğim için sadece iş yerinden bakabiliyorum.Yorum bırakacak kadar zamanım olmuyor açıkçası.Herkesten özür diliyorum bu nedenle...

.........................

Gerçekten komik adam...

Sevim hanım,sarışın ama şişman değil,büyük ve güzel evi olandı.Hatta o esmer çok şişman eleştiri manyağı kadınla aynı bölümdeydi ve o hanım evini çok beğenmişti.Hatta salataya gül yapıp,"Ayşe Tunalı gibi yapamadım ama"demişti...
Çok hanımefendi bir bayan..

............................
Bu pazartesi hemen kendisine bildireceğim tabiat ana...Çok mutlu olacaktır.

Bu yazıyı yazdığımdan ,hatta böyle bir yazıyı yazacak kadar samimi olmadığımızı düşününce,daha da mutlu olacaktır.Eğer bilgisayar kullanıyorsa,bloğunu özellikle ziyaret edeceğinden eminim..

reality dedi ki...

Sevgili Tülay,gerekli mesajını aldım.Benim esas mesleğim uluslararası taşımacılık.Belirttiğim konu ise
yan iş...Senin durumunu anladım.Fazla koşturma işi değil,
oturduğun yerden yapılabilir,fazla
uğraş gerektirmez.Kaynak yayınlarının,bütün Atatürk serisi ve haftalık/aylık dergiler.Konsinye
olarak.İş tutabilir veya tutmaz,
önemli değil.Email adresini aldım.
Bir haftaya kadar tafsilatlı
yazacağım.Sevgilerimle,Sunny

Selin dedi ki...

Tütücüm,
Maalesef yarınki görüşmeye gelemeyeceğim. Acil bir iş için şehir dışına çıkmam gerekiyor. Kusura bakma lütfen. Haber vereyim dedim. İyi akşamlar, sevgilerimle...

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Etki Alani,

Sevim Hanim'in olgunlugu benim de dikkatimi cekti. Yerini dolduran bir bayandi. Programda eksiklikler var ama yine de baktiriyordu o bolumler.

Su geri donusum isi cok onemli gercekten. Bunun uzerinde daha cok durmali...

Gunayda olmak iyi olurdu sizlerle, belki yaza !

Dondum, Ankara'dayim, blogumdayim artik.

Beklerim, sevgilerimle....

Adsız dedi ki...

tütü
:)
iyiki anlatmışsın bir an kendmi orda senin yanında hissettim
güzel şeylerin araya girmesi sebebiyle gelemedim
duyunca benim adıma sevineceğini biliyorum
..:)

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Hakkari'deki Washington Kadınları Derneği'nin bir zamanlar yaptırdığı okulu restore edebilirler.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Tülay abla,
Yine çok faydalı konular !
İyi ve sağlıklı haftalar dilerim.
Saygılarımla,
Cenk

etki alanı dedi ki...

Mailini bekliyorum sevgili sunny...

......................

Sevgili Nesrin ,
hoşgeldin diyorum ve "yemekteyiz" programını seyretmeme kararı aldım.İyi bir örnek teşkil etmiyor çünkü.Bizim örf ve adetlerimize pek uyan davranışlar yok.

Geri dönüşümü herkes yapmalı...

.........................
Aynur,Aynur,Aynur!
Harika şeyler yapıyorsun.Radyoda kaçırdım ama maille bu fırsatı vermişsin bana...
Müthişsin,tebrik ediyorum...

.......................

Çakılım,
Konservatuar öğrencisi yetiştirmeye karar verildi...Belki ileride...

.............................

Çok teşekkür ederim sevgili Cenk.

Adsız dedi ki...

Good blοg post. I certainly appreciаte thiѕ site.
Keeρ writing!

my page ... http://www.funnysayings.us/user/profile/kerrimark/