3 Kasım 2008 Pazartesi

Annelere rehber bir kitap çıktı!-Neşeli yemekler-



Çocuğunuza yemek yediremiyorsanız,şurayı bir ziyaret edin.Bu kitap çocuğunuza bütün yemekleri yedirmeniz için size rehber olacaktır...

Aynur,uzun süredir bu kitap için emek sarfediyordu.Beklediğine deydi...

Umarım hikayesini ve aşamalarını kendisinden izleriz...

Kutluyorum ve yolun açık olsun diyorum sevgili Aynur....

İyi bir amaca hizmet verdiğine inanıyorum.

Tüyap Kitap Fuarı-2008'de

Çarşamba günü salon 3'te,no-511 de olacak...

Keşke izin alabilsem...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:)

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Tülay abla,
Geç te olsa Cumhuriyet
Bayramımızı kutlarım.
Sevgi ve Saygılarımla,
Cenk

etki alanı dedi ki...

Güzelliklerin devamını diliyorum Aynur...
Yeni kitaplarının isimlerini duymak istiyorum..

...................................

Ne güzel!
Bayram kutlaması için el öpmeye gelmişsin...
Hepimizin bayramı kutlu olsun sevgili cenk...