7 Kasım 2008 Cuma

İlgisiz kalamadıklarım...



Hala sürüncemede!

Diğerlerine ibret olabilecek en ağır cezanın verilmesini istiyorum...


Kız ya da erkek,hiç farketmiyor bu zihniyettekilere....

Çocuklarımız korunmasız!

İyi ki yargı ben değilim!

Ya aileye ne demeli?

Yok ,yok insanlık yoldan çıkıyor...

Çok kızgınım çok..
Bir çirkin haber de burada.....
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/10306248.asp?top=1

PEKİ NE YAPMALIYIZ?
......................................................................................................





Mustafa filmi çok konuşuluyor...


http://www.tumgazeteler.com/?a=4313059


Ve mahkeme yolu gözükmüş...


Henüz seyretmedim,ama eleştirilerden sonra kesinlikle seyretmem gerektiğini anladım.



Can Dündar hakkında yanılmak istemiyorum.Çünkü onun yanlış düşüncelerin insanı olmadığını düşünüyorum....



Sarı Zeybek! Muhteşemdi...


.............................................................................................................





Obama!



Farklı bir renk getirdi siyasete....
Benim dikkatimi ise eşi çekti....İyi bir eş ve anne olduğu kadar,ülkesinin ve dünyanın sorunlarıyla da ilgileneceği düşüncesindeyim.


Modernliği ve hanımefendiliği ile bakışları üzerine çekti bile...



Sevgili Ülkem'de böyle bir modeli haketmiyor mu?



..................................................................................................





Ne zarif bir hanım!







........................................................................................................




Bu bir örnek


Düzgün bir yönetim olsaydı,çekinecek bir şeyimiz olmazdı...


Neden Ferguson diyorum,ama bir yandan da uyarıcı ve düzeltici etkisi olacağını düşünüyorum...




Şu an devlet zor durumda.

Keşke olmasaydı...

Basındaki yankıları..


http://www.ntvmsnbc.com/news/464942.asp


http://www.tumgazeteler.com/haberleri/sarah-ferguson/

4 yorum:

Geveze Kalem dedi ki...

Yok artık! Bu haber doğru olamaz ya! Nerelere geldik biz böyle?

Mustafa konusunda söyleyebileceğim şu ki, senin gibi biri bu filmden çıktıktan sonra, kesin şu bloğa sayfalar dolusu söver. Ben izlemedim ve ilk başta izlemeye çok gönüllüydüm, ama bunca Atatürkçü insan abartıyor olamaz.

Ve de haklısın, ne kadar zarif değil mi?;-)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ne hallere mi geldik? yoksa hep böyleydik de haberimiz mi yoktu?

Mustafa filmi ne sana ne de bana uygun Tütü'cüm, Can Dündar hakkındaki düşüncelerini değiştir derim. Son yıllarda yazılarından ne hale gekdiğini avaz avaz haykırıyordu zaten.

İtici olmayan çekici kişiliği ve yüzüne yansıyan gerçek tebessümü olan
Obama'nın eşinde acaba bize de günün birinde gelir mi dersin?
Sevgiler...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ordinaryus profesor olmana gerek yok; dusuncelerinin arkasinda durabilecek celik gucune sahip; ama anneligin yumucugu ile bir o kadar da sefkatli... cok... ama cok duzgun bir insansin sen.
cakil da; aslanin da cok sanslilar boyle bir anneye sahip olduklari icin.
optum tutucum

etki alanı dedi ki...

Cehalet,desteklenip önlenmezse daha neler duyacağız sevgili Sema...

Mustafa filmi hakkında gittikçe karamsar oluyorum...Ama verdiği mesajı anlamam lazım.O yüzden kesinlikle zaman ayırıp gitmeliyim...

Eğer doğruysa,yazıklar olsun...

.........................

Nur hanım,
Can Dündar,herkesin tepkisini nasıl olumsuz toplar,hala aklım almıyor...Çok üzüldüm...

Bize de bir Obama şart!Belki çok önyargı ama,sanki çok güzel olacakmış gibi geliyor yeni dönem...Darısı bize...

...........................

Koltuklarım kabardı bu kadar övgü karşısında Gulteınen...
Biraz da mahçup mu oldum ne...
Gönlü güzel arkadaşım,sağol..