3 Aralık 2007 Pazartesi

Kardeşini Seç !

B Ü Y Ü K A İ L E M İ Z E H O Ş G E L D İ N İ Z ...

Kardeşinizin yumuk minik ellerini avuclarınızın içine alın, sıkı sıkı sarın…..Üşümesinler…28 KASIM 2004 tarihinde tarafımdan kurulan bu site, kardeşten kardeşe uzanan gönül birliği sitesidir... Hiç bir dernek ve de vakıfla ilişkisi yoktur. Okullu kardeşlerimizi desteklemeyi amaçlayan tek kişilik sivil harekettir…Onlara yardım değil, hediye yolluyorsunuz....Küçük kardeşleriniz, gönüllüler tarafından ihtiyaç sahibi öğrenciler arasından, titizlikle seçilip listelere yazılıyor. Hediyelerinizi abartmayın, sık sık yollayın. Bir defter, bir kalem, bir mont bir bot dünyalara bedel... Kardeşlerinize eğitim öğretim hayatı boyunca destek olmaya, onlarla sonuna kadar el ele yürümeye karar verin... Eğer bunu yapamayacaksanız kardeş seçmeyin... Bu çocuklar bizim, Türkiye’mizin çocukları... ONLARI HİÇ UNUTMAYIN... Mutlaka mektup yazın . Kardeşinize sevginizi yollayın... Kişiliklerini geliştirin... Yolumuz, önderimiz ATATÜRK'ümüzün yolu. Doğudan batıya, kuzeyden güneye tek vücut olmanın yolu. Yolumuz açık olsun.
CENGİZ TÜNAY - ALİ TÜNAY

A S L A P A R A Y O L L A M A Y I N

Tesadüfen rastladığım bu adresi sizinle paylaşmak istedim.Eminim yardım etmek istediğimiz zaman doğru adreslere ulaşamıyoruz.Öyle sevindim ki anlatamam.Önümüzdeki hafta bu konuya ağırlık verip şahsen ilgileneceğim.Önce oğlumla konuşup,apartmandaki arkadaşları da organize etmem lazım.Çok mutlu oldum.
Cengiz Bey'e ve Ali Bey'e çok teşekkür ederim.

Kardeşini Seç
www.kardesinisec.com

Hane dışı bölümümden de ulaşabilirsiniz.

5 yorum:

ayşegül laçinler dedi ki...

Merhaba, mavimantardaydım size geçtim. Müzikler harika,''Kardeşini Seç''yazısıda çok güzel. Tekrar uğramak isterim.Sevgiler... Aaa! Müzik sustu, ne oldu ?

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevgili Etki Alani , ne guzel bir olusum bu gerceklestiren, ben ilk duydugum zaman universitedeydim ve gurupca bir kac kiz katilmistik :)) Sayende daha cok kisi duyacak, ne iyi ettin yayinladin...

ayşegül laçinler dedi ki...

Beğenmenize sevindim hem de çok...
Sırada Bal Kabağı Çorbası var ama fırsat bulamadım yazmaya. Kyoto'yla ilgili yazıyı bloğunuzda tabiki yayınlayabiliriz ama bunun için tam olarak ne yapmam veya yapmamız gerekiyor?

Adsız dedi ki...

merhabalar bende kardesını sec kampanyasına katılmak ıstıyorum ama beceremedım sanırım yardımcı olurmusun lutfen

Adsız dedi ki...

merhabalar muzıkler gercekten mukemmel cok begendım ben kardesını sec kampanyasına katılmak ıstıyorum ama beceremedım sanırım yardım cı olurmusunuz lutfen ıyı geceler