9 Ağustos 2007 Perşembe

Ufukta Dizim Göründüüüüü...!

Şöyle elimle dizlerime dokundum.Sonra bir daha...
İnanamadım!
Bende kemik varmış meğer!
Sonra şöyle bir yokladım kendimi...
Olamaz..!
Belim de varmış..!
Hayır.!
Hayır.!
Demek benim de iskelet yapım varmış...
Çığlık atmaya başladım.
Çocukların hallerini görmenizi isterdim.
Odalarından fırlayıp geldiler.Bir elim belim de, bir elim de dizimde olunca ne beklersiniz?Tabii korktular.Bana birşey olduğunu düşünmüşler.Ben sevinç naraları atarken bunu düşünmemiştim.
_"Galiba ben zayıflıyorum"dedim.
İkisi birden rahatlama hareketiyle koltuğa çöktüler adeta.
-"Aman anne ,sana birşey oldu zannettik"dedi ikisi bir ağızdan.
Ve ikisi birden sevinçle;
_"Bak mutfağı kilitlememiz iyi olmuş" dediler....
.............................
Yanlış duymadınız.!
Çocuklarım mutfak kapısını kilitliyorlar.!
Anlatıyorum;
Benim daha önceki mesleğim gereği,sabaha kadar oturmak zorunda kalırdım.Takı yapıyordum.Söylemek durumundayım.Takıları marka firmalara yapıyordum .Yardımcım olmadığı için,bir de fazla sayıda olduğu için ve tek başıma yapabilmem için sabahlamak zorunda kalıyordum.13 yıl(ilk beş sene tek başıma) günde neredeyse iki saat uykuyla ,geri kalan zamanda hep çalışarak geçti.Emeklilikten sonra bu zamanı düşünürseniz ..
Bunları niye anlatıyorum?
Hep oturarak çalışma isteyen bir meslek.Hareket yok.Aralarda kalkıp çay içip,yanında da birşeyler yemeye başlayınca,zaten ikinci doğumdan sonra kalan kilolara yenileri eklendi.
Ve gece yemeleri alışkanlık oldu.Farkına vardığımda 100 kiloyu geçmiştim.Nerdeyse koltuğun şeklini alacakmışım.
Geçen sene kilodan dolayı gelen bir hastalık nedeniyle ameliyat olmak zorunda kaldım.
Hastalığımı söyleyeceğim.!
Teşhis konulduktan sonra,emin olmak için kaç doktora gittiysem bana şu sözü söylediler:
KİLO=ŞEKER+KANSER
Ben rahim kanseri teşhisiyle ameliyat oldum.
Şanslıydım.
O kadar erken teşhis edildi ki,kanserli bölge parça alındığı zaman,parçayla birlikte bölge de çıkıp gitmiş. Ama önlem olsun diye rahim,yumurtalıklar ve lenf bezlerim alındı.Ne kemoterapi ne de radyoterapi görmedim.
Ameliyat sonrası aspirin bile verilmedi.
Ayrıca kilolu olduğum için,yağlarım östrojen doluymuş.Ve yine kilolu insanda kemik erimesi olmazmış.Bunlar artılarım.
BAKAR MISINIZ..!
Kilo,kansere sebep oldu.
Yine Kilo,bana sıkıntısız bir menopoz yaşatıyor.
İki ucu keskin bıçak.!
YİNG YANG
20-25 kilo vermiştim.İşsizlik ve beraberinde getirdiği sıkıntıları kafama takmamaya çalışıyordum.Çünkü ben asla geriye bakmayan bir insanım.geleceği güzel düşünenlerdenim.Ama farkına varmadan gece yemelerim tekrar başladı.
Çocuklar bunu görünce ,1,5 aydır akşamları yatarken mutfağın kapısını kilitleyip anahtarı her akşam başka yere saklıyorlar.Çocuklarımı o kadar korkutmuşum ki tekrar hasta olurum korkusuyla kendilerince önlem aldılar.Ben ölüm korkusunu yaşamadım hiç.Ama bunu onlara yaşatmışım.
İnanın bir hafta krize girdim.Uyanıp mutfağın kapısına çarpıp sinirleniyordum.
Ben de yardımcı ilaç alıp öyle zayıflayayım dedim.1 hafta sonra bıraktım.
-"Tülay,kendine gel"dedim kendime."Hayatın zorluklarıyla başa çıkıyorsun ama kiloya yenik düşüyorsun.Yuh sana.!"
Kendime bir söz verdim.1 yıl sonra eski halime dönmüş olacağım.1,5 ay sonra diz kemiklerimi hissedebiliyorsam,gerisi gelecek demektir.
Mümkün olduğunca çok yürüyorum.Şimdilik düzenimi bozmadan herşeyi yarıya indirdim.2 yediğimi 1 e indirdim.Özellikle ekmeği hemen hemen hiç yememeye çalışıyorum.Sık sık yediğim şeyler;salatalık,ceviz ve kayısı,elma gibi.Tabii günde 1 tane.Herşeyi tadımlık alıyorum.Aklım kalmasın diye.Akşam hafif geçiyor ama yoğurdu eksik etmiyorum.
Şimdilik çok iyi gidiyor.Hedef 1 yıl olunca hızlı zayıflamadan,alışkanlık kazanmak istiyorum.
Bakalım ne olacak.?
Üstümde iki TÜLAY taşıyorum.Birini atacağım.
Ne dersiniz,Bir Tütü yeter değil mi.?

Lütfen ;kilo yakışıyor,kilolu insan neşeli olur,kilolu olmasan bu kadar sevimli olmazsın sözlerini ne söyleyin, ne de işitin.
Benim hiç hoşuma gitmedi,gitmiyor,gitmeyecek te.!
Kiloyu teşvik etmekten başka işe yaramıyor.
Kilo,hayatı yavaşlatıyor.
Eski hızımı istiyorum.
Sağlıklı bir yaşam dileği ile....

Sanki Zayıflama kampanyası yazısı gibi oldu.Aslında keşke bana eşlik edip zayıflama aşamasında benimle birlikte aynı savaşı başlatacak arkadaşlar olsa......

46 yorum:

Adsız dedi ki...

Aferin Tütü sana, tebrik ediyorum seni. Aslında bunun adı artık rejim değil sağlıklı yaşamak, herkes böyle beslenmeli.

pecete dedi ki...

Bacımş bekle beni. Feci kafaya taktım. Ben de bir yıl içinde 15 kilo vermek istiyorum. Yettim gari...

etki alanı dedi ki...

Yetti gari Gülden.!
Artık hayatı güzel yaşayalım.Tükkanda eğilip birşey alınacak,ron ron sen gel diyorum.Bu en basit örnek.Bana zarar veren herşeyi hayatımdan atıyorum .Bir bu kalmıştı.Buna da elveda dedim.
Sevgiyle kal.
Zayıf kal..


Canım ron ronum
Ben 45 kiloyu 1 yılda vermeyi düşünüyorsam, sana 15 kiloyu 3 ayda verdirtirim.Sen bana,ben sana destek vererek bu işin altından da kalkarız.
Her ikinize de verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum.
Seni öpüyorum Tütü'nün isim annesi.
Bebi!yi ve ablasını öpüyorum.

Bambam Kemal ile Annesi dedi ki...

Yürü be anne kim tutar seniiiiii...Yok yok bu sefer kesin kilo verilecek lami cimi yok.Azimli annem yani.Valla taşı deler misali...Eskiden olsa rejim p.tesi başlanır en fazla 1 hafta yapılır bırakılırdı.Deri deforme oluyor ya.Ayrıca bir sürü hastalık olmaz böle şey.Annemizi sokakta bulmadık.(O bizi artık camiden bulduysa bilemem de:)Ama valla kilolar gitti gidiyor gidecek.Bu böyle yaşam şekline dönüşecek.Sinir stress derken yiyoruz.seviniyoruz kutlama yapıp yiyoruz,Üzülüyoruz stressten yiyoruz.Eee biz ne zaman yemiyoruz?Bi baktık ki baskül ailesi olmuşuz.Amanın buna bir dur demek lazım.DURRRRRRRRRRRRRRR!ve durduk.Midemiz küçüldü,sporun ne kadar faydalı olduğunu gödük.Merdivenleri ve yokuşları çıkmanın aslında zor bir şey olmadığını farkettik.Yani biraz ağzını fermuarlayıp düzenli sporla hayatının felsefesini bulup enerji depolamak bi bakıma.Süper herkese tavsiye edelim.Hey bayanlar size sesleniyorum.her saniye dünyada binlerce kişi şişmanlıktan ya ölüyor ya da ağır tedavisi zor hastalıklara yakalanıyor.Hadi kızlar çalıştıralım kasları...

lalecik dedi ki...

Tütücük, sağlık bu hayatta herşeyden önemli geliyor elbette. Çocuklarınızı takdir ettim, iyi yapıyorlar. Bir arkadaşımın diyetisyeni "1 kg kirazda yeseniz 3 tane kirazda yeseniz, ağzınızda en son yediğiniz kirazın tadı kalacak" diye felsefik bir laf etmiş, fakat katılmamak elde değil bu diyetisyene. Bende mümkün olduğunca bu felsefede gidip formumu korumak istiyorum.
Ayrıca, artık sayenizde yediğim bütün meyvaların çekirdeklerini saklıyorum ve ekim-kasım ayları gibi doğaya koşup kendi meyva ağaçlarımı dikeceğim. Çocukken ağaçlardan meyva çalardım, istiyorumki gelecektede çocuklarımızınn meyva çalacak ağaçları olabilsin.
Sevgiler ve iyi haftasonları dilerim size.

Safran dedi ki...

Merhaba Tülay, blogunuzu keyifle gezdim az önce... Hele şu son yazınız insanı gayrete getirip hemen diyete başlatabilecek ikna edicilikte... :)

Sağlık konusundaki şanssız günlerin geride kalmasına çok sevindim, kilo verme konusundaki gayretinizle hepimize örnek olacaksınız, sizi takipteyiz :) (evde çocuklarınız internetten de bizler blogcu arkadaşlarınız)

Şimdiden iyi bir hafta sonu diliyorum, tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok duyarlısın Lalecik.Aslında hepimiz sağlıklı beslenmenin şartlarını biliyoruz,ama sebebini açıklayamadığımız nedenlerle,kendimizi buzdolabının içinde buluyoruz.
Hayır demeyi kural haline getirmeliyiz.
Bahçeli evlerin çoğalması dileği ile..
Piknikteki resimlerde seni gördüm,ama kendime kızıyorum nasıl haırlamıyorum diye.Böyle hoş bir hanım hatırlanmaz mı....

Adsız dedi ki...

Sevgili safran
Ne kadar güzel bir blok hazırlamışsınız.Her tad için ayrı bir bölüm.kutluyorum.
Ziyaretiniz için ve desteğiniz
için teşekkür ederim.
Sevgiyle kalın

nisan dedi ki...

Merhaba tütü,hayat çok zor bir maraton gibi, fakat kendine güvenip ben bu işi yaparım dedin mi önünde kimse duramaz, yeterki azimli ve gayretli olasın, hele de anneysen, anneysen iş kesin bitti demektir, gerçi siz bunları zaten biliyorsunuz, ben de yazayım da içimde kalmasın dedim, hazır annem çocukları parka götürmüşken gevezelik etmek geldi içimden, sağlıklı bir ömür diliyorum...

etki alanı dedi ki...

Nisan'cığım
Söylediğin şeyler neden gevezelik olsun.Bunlar paylaşımdır.Anne olunca,düşünceler ve endişeler ortak oluyor.Çocuklar,tek amaçlı gayretlerimiz.
Ayrıca yaptığın işler çok güzel.Umarım verdiğim kitap isimlerini araştırıp içeriğine bakmışsındır.
Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

Canım tütüm, bugün için sana, Laleciğime ve Pınara çoook teşekkür ederim. Ne hoş ne güzel bir gündü böyle...

Seni tekrardan sımmsıkı kucaklıyorum. Kaplumbağ için tekrar teşekkürler. :))

Kilolar gidecek eminim :) Başkaaa yolu yok :)

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

etki alanı dedi ki...

Sorry but ı cannot speak Spanish.If you rewrite it in English ı can respond your message.thank you.

one ben bir sey dedi ki...

Sevgili Tülay (Tütü),
Öncelikle geçmiş osun dileklerimi kabul ediniz.
Bloğunuzu zevkle okudum,zayıflama işi bir yerde beyinde bitiyor siz beynide bitirmişsiniz ki ilerleme kaydedilmiş.Devamınıda takip edeceğim.
Meyve bahçeleri gittikçe azalıyor yerine özellikle sahil yörelerinde özellikle sahil bandında bloklar yükseliyor bende çekirdekleri biriktireceğim belki bu apartman yığınları arasında bir dikili bahçem olur.Sanki ağaçları yok edelimde bir an önce kuraklığa davet çıkaralım politikası uygulanıyor gibi ???
İflah olmaz bir kedi severim geçenlerde önüme zıplayan bir yavruyu eve getirmemek için kendimle savaşıp durdum..Hayatım boyunca son bir kaç yıl dışında kedim oldu ama evde bakılmıyor işte...
Dağ safarisinde ben yokum ne yazıkki iyi ki yokmuşum biraz calamity janenimdirde:)
Anne bloğuma da beklerim
Link için teşekkürler hemen ekleyeceğim sizi
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Tütü'cüm çook geçmiş olsun diyorum. O kadar sıkıntılardan sonra, gayretine ve azmine hayran kaldım. Böyle bir karar verdiğin içinde kutluyorum ve kocaman öpüyorum seni. Bir destekde benden...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Calemity Jane
Ben biraz bilgisayar özürlüyüm.Anne blok nerede ,nasıl ulaşacağım.Lütfen bilgi rica ediyorum.Kedi savaşını ben de veriyorum ama nafile .Apartmanda olmuyor.
Link için ben de teşekkür ederim.
Tükkana bekleriz..

etki alanı dedi ki...

Benim çakıltaşım hem kilitler hem de destek verir.
Hele bir sor bakalım,aç mısın ,tok musun diye.Nerdeeeee
Hain evlatlar.!

etki alanı dedi ki...

Zerrin'cim asıl ben teşekkür ederim.
Dedikodunun olmadığı ,fikir paylaşımlarının keyifle yapıldığı bir gün oldu.Keşke Ayşem'in telefonu kapalı olmasaydı.Neşemize ortak olurdu.
Tekrarlayın Lütfen.
O yavru sarı kedine bittim.Yaratık.!
Başarılara devam..

etki alanı dedi ki...

Ah sevgili Ebru.!
Bu kadar destekle istesem de geri dönemem artık.Nasıl motive oluyorum anlatamam.
Hepinize teşekkür ederim.

ebruakin dedi ki...

Selamlar Tülay Hanım,
Mesajınız için çok teşekkür ederim.

Bake Shop'un varlığından pek çok blogcu arkadaş sayesinde haberdardım.

Hatta bugün nikah dairesinin önünden geçerken kafamı uzattım ve güzel yeşil tentenizi gördüm. :)

İlk fırsatta uğramaya çalışacağım.

Zayıflama maratonunuzda size başarılar dilerim. Aynı maratona benim de ihtiyacım var ama henüz o cesareti kendimde bulamıyorum.

Belki sizden esinlenir, yeniden denerim. :)

Size evlatlarınızla birlikte sağlık ve mutluluk dolu bir ömür dilerim.
Saygılar...

Unknown dedi ki...

Selamlar, doğrusu mücadelenizi takdir ediyorum. Tam destek hep destek :o)

etki alanı dedi ki...

Merhaba Ebru Hanım
Öyle dalından koparılmış etkisi yaratan gül yapmışsınız ki,inanın hayran kaldım.İnsanın koklayası geliyor.Kayıtsız kalamazdım.
Sizi görmekten mutluluk duyarız.
Şişman kadını görün ki,bir yıl sonra kıyas yapabilin.......
Madem ihtiyacınız var,maratonda beraber koşalım.
Teşekkür ederim




Sevgili Duha
Benim yerleşmeyi düşündüğüm yerleri görünce bloğunuza adeta daldım.Öyle güzel resimlemişsiniz ki iç çektim.Ahh,Ahh
Desteğiniz için teşekkür ederim
Bol geziler diliyorum.

yaban mersini dedi ki...

tam da bu yazıya ihtiyacım varken bu bloga ugramışım,evet benim de acil kilo vermem lazım..moral oldu bu yazı.selamlar.

etki alanı dedi ki...

Öyle güzel masalar hazırlayın,ağzımın suyu aksın,ondan sonra zayıflama desteği verin....
Diyalog yemekleri
Şaka bir yana ,güzel gidiyor.Lütfen hazır olmadan zayıflamaya başlamayın.yarım kalır.
Ama benimle aynı yola girerseniz de çok sevinirim.Kendi kendinizle konuşun ve karar verip başlayın.
Siz de bana moral verdiniz..

one ben bir sey dedi ki...

Sevgili Tütü anne bloğa yorumda verdiğim mavi onebenbirsey e tıklayarak kolayca ulaşabilirsiniz .yani www.onebenbirsey.blogspot.com RAPOR SONU :)
Sevgilerimle

hilal imrak dedi ki...

o kadar güzel yazmışsınki bir çırpıda okudum bende senin gibi rejime girdim bende uzun aylara dağııtm 15 kiloyu sürekli destek olalım birbirimize tamammı:)

etki alanı dedi ki...

Kesinlikle Hilal
Her dakika tetikte olalım.Ve fırsat buldukça birbirimizi uyaralım.
Gazamız mübarek ola...

Adsız dedi ki...

Tülay ablacım; seni sonuna kadar destekliyorum.. Ammaaaa, ben bu aşamada 30 kilo vermiş biri olarak senden daha tecrubeli olduğumu dusunuyorum. Sana tavsiyem, mümkün olduğunca herşeyi tüket ama azar azar:)) Bol bol su tabikii... İlk başlarda çok ama zok zor oluyor... Belli dönemlerde kilo vermen duracaktır (özellikle regl döneminde) panik yok yola devamm.. Fakat son bir şey eklemek istiyorum, beni tanıyorsun, ne kadar yediğimi az cok biliyorsun:) ben eskiden şişmandım evet ama sen ne kadar bunu duymak ıstemesende o zaman gerçekten mutluymusum ( hanı her seyı yerdım ya o bakımdan ) şimdi ise hayatım kilo uzerıne kurulu:(( bazen keske hiiçç zayıflamasaydım dıye dusunuyorumm..
sevgiler
fidan

etki alanı dedi ki...

Sakın Fidan
keşkeler yok.sen biraz kilo alırsan ideal olacaksın.
Herşeyin fazlası da azı da zarar.
Hayatımızı kontrol altında tutalım
Ben hayatımın her anından mutluluk çıkaran bir insanım.Sadece sağlıklı olmak adına böyle bir girişimde bulundum.Yürümem kolaylaşıyor,pantalona sığıyorum,merdiven çıkarken dizim ağrımıyor,nefes nefese kalmıyorum.Ve en güzeli kilo verirken zorlanmıyorum.çünkü kendime hiçbirşeyi yasaklamadım.canım ne istiyorsa yiyorum,ama az.bazen tadımlık,bazen sadece doyumluk.Fakat biliyor musun aslında çok güzel bir uğraş oldu.
Arkadaşın Zeynep akşamları mutfağı kilitliyor.Aslında zayıflamamı sağlıyor bu yöntem.Meğer ne çok yermişim geceleri kalkıp.
İlgine teşekkür ederim Uyarıların kesinlikle uygulanacaktır emin ol.
(Ayşem de diyete başladı)
Sevgiyle kal

Cafe Gusto dedi ki...

Merhaba Tülay benim de hep kilo sorunum oldu ama son 4 yıldır oturarak çalıştığım için daha çok kilo aldım.Rejim yapmaktan metabolizmamı bozmuşum.Kolay da gitmiyor aslında 20 kg versem harika olacak ama yıldım.Ne yapacağım bilmiyorum.Bende kaburgalarımı rontgen filminde gördüm :)
Kendine iyi bak...
sevgilerimle...

İpek Kuscu dedi ki...

Ellerinize sağlık ,ne güzel bir blog olmuş burası.
Gerçekten de kaleminiz kuvvetli ,
ben sizi hiç o kadar kilolu bulmuyorum ,ama yine de sağlık için evet fazlalıklar azaltılmalı yavaş yavaş ama çok da aç kalmadan.
Demek artık kekler ,kurabiyeler olmayacak Bake Shop'ta,
kahve içeriz hep beraber o zaman.
görüşmek üzere.
Sevgilerimle.İpek

etki alanı dedi ki...

Sevgili cafegusto
Demek sizde de kemik varmış.O halde ispatlıyalım.Gece yatarken uyuyana kadar,"zayıflıyacağım"diye tekrar edin.beyninize yerleştirene kadar.Uzun sürebilir.hatta iştahınız inadına artabilir.Ne istiyorsanız atın ağzınıza,ama bir kez.İkincisinde kendi elinize vurur gibi hayır deyin ve "zayıflıyacağım"diyerek tekrarlayın.Kelin merhemi olsa kendi kafasına sürer diyebilirsiniz.Galiba sürüyorum.Ben bu sistemle başladım.
İyi gidiyorum.Birde blog tan destek gelince deymeyin keyfime.
Hadi bir gayret.yapalım şu işi...

etki alanı dedi ki...

İnsan uçurumun kenarına varmadan kanatlanmazmış.
Sevgili İpek hanımcığım nerelerdesiniz?Yine o motive eden yönünüzle beni onure ediyorsunuz.Artık sınırları zorlamaya ve kiloda abartmaya başlamıştım.Siz görmüyordunuz,içerde mufin katları oluşmaya başlamıştı.İnanın hiç aç kalmıyorum.Laleciğin dediği gibi az yiyerek tad bırakıyorum ağzımda.
Ayrıca siz geldiğinizde,pasta börek tabiki olacak.imtihan böyle günlerde yapılır.ucundan acık alıp bırakacağız.
Siz yeter ki gelin.Özlettiniz.
Sizinde yapacağınız yeniliklerde yolunuz açık olsun.
Sevgiyle kalın

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Sevgili Tütü,
kilo verdiğin hemen farkediliyor. Bake Shop'a ilk geldiğim gün ve bu haftasonu arasında epey fark vardı sende, azmin için öncelikle kutluyorum seni. İşin bilincine vardıktan sonra yemekler ya da ikramlar da cezbetmiyor insanı, bilincin durumu aşmış oluyor. Doğum sonrası ben de katılıcam bu kervana, ama sağlıklı olarak, işe yaramayan tatlı, hamur işlerini çıkarmak bile yeter. Ama zevk aldığımız konu bu, epeydir evde birşey pişirmiyorum artık. Özel günleri ve kalabalık vakitleri kolluyorum. İnsanlar azar azar yesin, tadına varsın, bu kadarı yetsin diyerek.
Diyetini uzun vadeye yay, sonuçta vucudun yeni bir yaşama adapte oluyor. Onu fazla zorlamamak gerek, senin yaptığın şeklide bu zaten, sağlıklı beslenmek denir buna ve ömür boyu olmalı...
Yazını zevkle okudum, artık bir takipçin de benim...
sevgiler

etki alanı dedi ki...

Amaann Pınarrr
Birden sevindirdin beni.Ben kendimde de zayıflama hissediyorum.Mesela,saatimi 1,5 cm yukarı çekebiliyorum.Ayakkabı bollaşmaya başladı.bunlar güzel gelişmeler.Tabii bu vücutta toplanan suyun gidişi de olabilir ama ciddi dikkatliyim.Bazen ufak kaymalarım oluyor ama çabuk toparlanıp,kendime geliyorum.Yolum uzun ,dikkatliyim.
Ben hepinizin bloglarını zevle takip ediyorum.Yorum bırakmasam da bil ki uğramışımdır.
Sevgiyle kal selvi boylum....

Adsız dedi ki...

:)
tütücük çok tatlısınız canım kolay gelsin bence zayıflama su içme ve harekete dayalı bir durum ama diz göründüyse zafer yakıııın
aynur

YILDIZNAF dedi ki...

Oralarda olmak bu guzel gurubunuza katilmak istedim. Kizinizi ve sizi tebrik ederim, kilolar gidiyor gercekten galiba. Gunde kac saat yuruyorsunuz merak ettim sevgilerimle....

etki alanı dedi ki...

Aynur
Kendini özletmeyi iyi biliyorsun.İstediğim kiloya gelince galiba bir parti düzenlemek zorunda kalacağım.Destek verdikleri için.Zafer için tonların gitmesi gerekiyor.

etki alanı dedi ki...

Sevgili Yıldıznaf
Zaten gruba katıldınız.Geldiğinizde haber verirseniz,biraraya gelebiliriz.Bence herkes bloğunuzu okumalı.
Günde sabah işe giderken ilk yokuştan inerken 500 adım,Beşiktaş'ta yokuşta 750 adım atıyorum.Dönüşte Ayşem beni 4.levette metroda bırakıyor.Oradan Kağıthane'ye kadar yürüyorum.Bu da 2500 adım yapıyor.Toplam 3750 adımla günü bitiriyorum.Ama tek adımda sayıyorum.(hep sağ adım sayısı)Tam 1 saate denk geliyor.

NiNo dedi ki...

yazdiklarinizi dolu gozlerle okudum henuz sizi yeni tanidigimdan yazilarinizi yeni yeni okuyorum oncelikle cok cok gecmis olsun benim babamda mide kanseriydi ama en az sizin kadar sansliydi midede kendi ceperinde bile yayilmamisti kanser ama onunda tedbir olarak mide dalak ve lenfleri aldilar cok sukur oda baska bir tedaviye gerek kalmadan 7 yildir masallahi var sekilde yasamini surduruyor, kilo kadar sinirde yariyor kansere :( Allah hepimizi korusun ve sizede bir daha yasamasin daha saglikli gunlerde birgun tanismak uzere...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Nino
Çok sulu gözlü gördüm sizi..
Asla etkilenmedim kanser sözcüğünden. Herşey bizler için.Ölüm aklıma hiç gelmedi.gelse de korkmam.Ama çocuklarımın yerlerini bulduğunu görmem lazım.
Doktor kendisinin yaşadığı bir olaydan ötürü sinirini benden çıkarırcasına (Hastanedeki stjyer doktorlardan biriydi)"rahim kanserisin"demesi bir başkasının bayılmasına sebep olabilirdi.Öylesine ani ve ürkütücü söyleyişi vardı ki,başka zaman olsaydı kesin tokatımı yerdi.Ama ben nasıl sevinmişsem....
Evet! Sevindim.Öylesine rahatsızlıklar yaşıyordum ki,ölümün bile sizi sevindireceğini düşünüyorsunuz.Asla saçma bulmayın.
Şunu söylemeliyim ki muayene için dahi evden çıkamıyordum.Aşırı kanamanın getirdiği zorlukları anlatamam.Şişmanlığın dışında şişmiştim.Bir balon gibiydim.Hareket edemediğim gibi,tuvaletten çıkamıyordum.öylesine zahmetli bir yaşamın içindeydim.Teşhis konulamıyordu.Adı konulduğu için sevindim.En azından nasıl yol çizileceğini biliyorsunuz.Teşhis konulduktan sonra yüzümdeki gülümseme hiç eksilmedi.Kanama oldukça hareketlerim daha açıldı.Çünkü damarlarım askeri yeşil olmaya başlamıştı.Kan artık zehirliyecek miydi bilmiyorum.Herkesin garibine gidiyordu,bu kadar kanamadan sonra böylesine hareket ve neşe.Ben zaten farklı olduğuma hep inandım.Her kötü olayı kendi lehime çevirmesini biliyorum.Hastalığımla dalga geçerken,insanlar geçmiş olsun lafını hüzünle söylerken,onları kahkahayla uzaklaştırıyordum.Nitekim o doktorda,ben gülerek'iyi tamam.Ne yapmam lazım onu söyleyin.Siz değil benim kanser olan 'dediğimde ne söylediğinin farkına vardı.
Ne olduğu değil,benim için ne olacağı önemlidir.Hayatım boyunca hep çözümcü oldum.Çözüm bulamadığımda bile A planı,B planı,olmadı Z'ye kadar giderim.
Nitekim kan değerlerim o kadar yüksek çıktı ki,bu her şeyi kolay atlatacağımı gösteriyordu.
Ben atlattım da aileme verdiğim üzüntü zararını silemedim.
Kızkardeşim ani bir kısmi felç geçirerek,panik atak hastası oldu.Galiba insan kendinden çok ailesi için üzülüyor.
O dönem zincirleme üzüntüler yaşadık.Herşeyi sevgiyle halledeceğimize inananlardanım.
Kendi yorumlarına uzun mu demiştin....
Allah Allah..
Koptum yani.

NiNo dedi ki...

:D uzunlari hep sevmisimdir :D kocamida uzun aldim zati ben kisayim biraz (1.60 kisa sayilir :DD) hele senin oglanin yaninda :D) insan gercektende cevresindekilere daha cok uzuluyor heleki ailenden biri ise vallahi takdire sayansiniz ornek aldim cok seyi sizden iki gun oldu daha ama :D istanbula geldigimde mutlaka gormek isteyecegim sizi haberiniz ola :D vallahi bu sayfanizdaki muzikte oyle mest ediyorki beni surekli acik tutuyorum sayfanizi eh insninda yazdikca yazasi geliyor yahu :D yinede Allah bir daha gostermesin hic kimseye...

etki alanı dedi ki...

Ninocum..!
İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız.
1.60 ne tesadüf.+ kilo.
Galiba çok aradık birbirimizi..
İstanbul'a geldiğinizde kesin buluşmalıyız.Bir de yeni tanıştığım yıldız hanım kesinlikle buluşmalıyız.
Doris Day dinlemekten ve filmlerini izlemekten hoşlandığım bir sanatçı.Eski ve slov müziği çok sevdiğim için bloğuma koydum.beğenildiğini duymak çok hoşum gidiyor.
Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Choreograph the beastlike with two backs casinos? scrutinization this advanced [url=http://www.realcazinoz.com]casino[/url] exemplar and wing it adulterate online casino games like slots, blackjack, roulette, baccarat and more at www.realcazinoz.com .
you can also into our in the go [url=http://freecasinogames2010.webs.com]casino[/url] without at http://freecasinogames2010.webs.com and wear down be realized to split folding shin-plasters !
another hermitical [url=http://www.ttittancasino.com]casino spiele[/url] within an eyelash of is www.ttittancasino.com , in money management repayment german gamblers, hang in there down on via well-wishing online casino bonus.

Adsız dedi ki...

prepositor in yield all to compose down this gratis [url=http://www.casinoapart.com]casino[/url] hand-out at the unsurpassed [url=http://www.casinoapart.com]online casino[/url] criterion with 10's of all the ramble distant [url=http://www.casinoapart.com]online casinos[/url]. transport oneself [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-roulette.html]roulette[/url], [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-slots.html]slots[/url] and [url=http://www.casinoapart.com/articles/play-baccarat.html]baccarat[/url] at this [url=http://www.casinoapart.com/articles/no-deposit-casinos.html]no bank casino[/url] , www.casinoapart.com
the finest [url=http://de.casinoapart.com]casino[/url] to UK, german and all as a oversupply the world. so as regards the treatment of the proceed [url=http://es.casinoapart.com]casino en linea[/url] unman us now.

Adsız dedi ki...

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]adsense blackhat[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or misunderstood ways to generate an income online.