16 Ağustos 2007 Perşembe

Arkadaş'tan Notlar

En güzeli nedir biliyor musun?
Başlangıç güzel oldu.
Hobi merkezi,
Eğitmenlik,
Arkadaşlık.!

Doğum için işi bıraktın,
Akdeniz için işi bıraktım.
Kaybolduk!
En ilginci nedir biliyor musun?
Havlu attığım bir sırada,
Sen çıktın karşıma.
Herşey bir iş teklifiyle başladı.
Hocam,var mısın diye.
Hayır denir mi?
Bake shop,
Pazarlama,
Dostluk!
En sürprizi nedir biliyor musun?
Hem öncesinde,hem sonrasında
Yaşam tarzımı değiştirdin.
Bir blog ve bir dolu arkadaş...
Benim ron ron'um,1005'im,Şansal'ım
Fedakarlık yapıp benim gibi teknoloji özürlüye zaman ayırdın.

Bahsettiğim konuyu anlamayan çıkabilir.
Bu yazının asıl amacı nedir biliyor musunuz?
Her zaman kendisine minnet duyacağım can Arkadaşıma TEŞEKKÜRÜMDÜR:!
Hayatıma renk kattığı için.
Hem de iz bırakacak kadar.!!!!

10 yorum:

pecete dedi ki...

Anca beraber kanca beraber... Ben seni buldum, bırakmam... Muğla'nın yolları taştan, sen çıkardın beni baştan...

Adsız dedi ki...

Biz de o can arkadaşına teşekkür ederiz. Sayesinde seni tanıdığımız için...

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Tülay
geçte olsa bende iadeyi ziyaretinize geldim, yazılarınızın hepsi birbirinden keyifli!:)
Başladığınız gibi işlerinizin hep yolunda gitmesini dilerim ve dostluğunuz arasına hiç bişeycikler girmesin.:)

Size ve Türkan Şoray bakışlı kızınıza sevgiler selamlar..:)

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Sevgili Tülay yazılarınız çok etkiledi beni .Sizi tanıdığıma çok memnun oldum daha da yakından tanımak isterim .
Sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Bake Shop hanımları,beni şımartıyorsunuz....
Hepimiz birimiz,birimiz hepimiz için.Atos,Portos,Dartanyan.

etki alanı dedi ki...

Sevgili Ayşe
Ne kadar aktifsin.Ve bir o kadar da dikkatlisin.Profilini okuduğumda bu genç yaşına ne kadar dolu bir hayat sığdırmışsın.Böyle insanları seviyor ve takdir ediyorum.Geriye baktığında,gülümseyenlerden olacaksın.
Türkan Şory'ımda böyle aktif bir yaşamın içinde olur inşallah.
Teşekkür ederim.

etki alanı dedi ki...

Sevgili Hayatkazanbenkepçe
Ziyaretiniz için teşekkür ederim.Tanışmak için ancak dükkan en uygun bir yer diye düşünüyorum.Lütfen buyrun.
Tütü

Adsız dedi ki...

�ok ho� ay�em ve siz
birinizle tan�may� umarken ikinizi tan�mak b�y�kve �ok �zel bir �ans benim i�in
aynur

etki alanı dedi ki...

Sevgili Aynur
Kendini yabana atma.Sen ve ailen de bizim için bir şans.
Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Υоur mode of exрlaining еverything in thіѕ piece οf
wгiting іѕ genuinelу plеаsant, еѵeгy one be able
to eaѕily understand it, Thanκs a lot.


Ϻy weblοg ... check it out - 1kviews