31 Ağustos 2007 Cuma

Sürprizi Bir de Bana Sorun..!

Ben Mata Hari
Ajanların en acemisi olmama rağmen,Suzan'ın tetiklemesiyle başlayan,gizli istihbaratlarla gerçekleştirdiğimiz organizasyonun bana faydası oldu mu..?

HAYIIRRR:!!

Bu aşamada telaşımı belli etmemek adına yaptığım saçmalıklarla,kalabalıkta yarattığım kaosla (İçeride 3 öğrenciyle ders yapan Işıl var.Ulu manitu,büyük ortak İbrahim Bey gelmiş,masanın üstü yeni gelmiş mallar ve fiyat etketi ve ben çok arayıp bulduğum saçma bir yalan olan "ablam dükkanı bulamıyor gidip karşılıyayım"diyerek ortalığı karışık bırakıp,dışarı kaçmak gibi),üstüme atlamaya hazır diken diken saçlı bir ron ron,internetin bozulmasıyla iletişim bozukluğu,işlerin aksamaması için mekik dokumak,rejim uğruna pastaya şöyle bir dokunmak....

Pekiii size faydası oldu muu..?

EVEETTT..!!

Herşeyden önce,farklı bir konuyla meşgul olmak.veee en önemlisi; BLOG KARDEŞLİĞİNİN,dostluk ve sevgi temellerine dayalı olduğuna şahit olmanız...
Hepinizin ayağına sağlık.
Sürpriz parti diye buna denir.!
Ayşem,Canım arkadaşım.
İyi ki doğdun.!!!


Sana sevdanın yolları,bana kurşunlar...!


Aslında Ayşem uyanıktır.Eğer "Bakeshoptannotlar.blogspot"unu hazırlıyor olmasaydı,çoktan anlardı birşeyler çevirdiğimizi.Allahtan transa geçmişti.

Pınar(hane halkımda yazılı-pınar'ın klubesi-) o anları o kadar güzel yakalamış ki,ona yazdığım yorumu aynen yazdım ki ,resimli anlatımlaı onun bloğunda görün istedim.
Yalnız,benim kırmızılı ve Ayşem'in yeşilli mavili giysilerimiz muhteşem bir uyum içinde.
Menemen gibi olmuşuz..

16 yorum:

NiNo dedi ki...

demek o resimdeki sizdiniz :D yakindan gormek bilmek cok guzel oluyor kafada sekillenen karmasik duygulardansa fotograf daima net. harika bir organizasyon olmus tebrikler bende isterim dicem ama organize olup buralara gelemezsiniz dimi :D

NiNo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba....
Sizi gormek ne guzel ve o sacinizdaki beyez bulut ne cok yakismis size. Surpriz yasgunu kutlamak, o heyecani yasamak ne guzel. Sanki benim ailemmis gibi hissediyorum sizleri, sizin sayenizde. Cevresindeki samimiyetsizlikten kurumaya baslayacak bu uzaktaki yurege, ilac gibi geldiniz. Sizi tanidigima, hala birbirlerini seven insanlar bulduguma oyle mutluyum ki...Istanbul'a gelirsem, ilk isim sizlere ugramak olacak. Hep boyle ozel kalin.....Sevgilerimle....

Minik Kus dedi ki...

Sevgili Tulay Hanim, blogumu ziyaret edip yorum biraktiginiz icin cok tesekkur ederim. Tatil donusu sizi ziyaret etmek istedim, karsima dogum gunu cikti. Ne guzel bir supriz hazirlamissiniz. Aysem'in yuzundeki saskinlik ve sevins gorulmeye deger :) Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sonunda yazabildim size,
Bloguma yorum birakmistiniz ya (hatirlatayim kendimi:)firatim olsa yurtdisine yerlesirdim diye:)iste o benim.

Bir selam vermek istedim.VE dusunceliriniz icinde tesekkur etmek.Hersy gonlunuzce olsun.

Uzaklardan sevgiler
Gulenay

Adsız dedi ki...

Tütücüm,ogün ne çok işin varmış meğer...Ama yüzündeki gülümseme hiç eksilmedi ve bize hiç bir şey belli etmedin.Herşey için teşekkürler ve sevgiler.ÇOK GÜZEL BİR GÜNDÜ.....

Adsız dedi ki...

Canım ajan tütü,

ne güzel ajan olmuşsun sen öyle. ne güzel bir süpriz hazırlamışsın... Ayşem'i nede güzel mutlu etmişsiniz...

Vallahi bravo...

İstanbul'a geldiğimde kahveni içmeye uğrayacağım. Kızınla tanışayım bir sana kızından haberler göndereceğim :))

Öpüyorum seni tatlım tütü ...

Adsız dedi ki...

Tulay ablacım, blogların ajanı ablamız:)) sen neler neler yapmıssın boyle, pes diyorum... Aysem e de demıstım sana da soylıyeyım, benım neden haberım olmadı ben hane halkından değılmıyım dıye:( şimdi hane halkına baktım da, evet ben senın hane halkına dahıl olma seferıne erısememısım henuz:( Zeynep cım de gıtmıs zaten, görüşmeyi cok ısterdım oysa kı...

sevgıler
fıdan

hilal imrak dedi ki...

tütücüm keşke daha çok yardımcı olabilseydim sana şimdi çok üzüldüm bak en çok emek harcayan sendin bi dahaki sefere bütün yükü omuzlarından alcam...
rejimi bozmaaaaa
rejimi bozmaaaaa
rejimi bozmaaaaa
arada vermek lazım gazı:)
sevgilerr

etki alanı dedi ki...

Sevgili Nino yorumunuzu neden yok ettiniz.ve nasıl yaptınız.Bu birinci sorum.
İkincisi şekillenen resme uygun muyum...?
Ayrıca oralara gelmeyi kim istemez.Keşke fırsatlar elverse...
Sevgiler..


Sevgili Yildiznaf
O kadar içten yazılarınız var ki etkilenmemek mümkün değil.
O yürek kuruyabilir mi,bir kere mahçup edecek kadar sevgi doluyken.
Mutlaka görüşmeliyiz.Lütfen gelin.Aslında bu blog ne kadar çok insanı birbirine kaynaştırdı.Muhteşem iletişimler kuruluyor.
Ben çok farklı bir ortamda buldum kendimi.Seven bir grup var burada.Hem içten,hem de samimi..
Siz de buyrun..

etki alanı dedi ki...

Sevgili minik kuş
Ne güzel bir sürpriz hoşgeldiniz.
Görüyorsunuz değil mi yaramaz çocuklar gibiyiz.
Sevgiler.




Sevgili Gülenay iyi ki hatırlattınız.Epey zaman oldu.
Teşekkür ederim ziyaretiniz için.
Zaman bulunca tekrar bloğunuza uğrayacağım.
Uzaklara sevgiler bırakıyorum.


SUZİCİĞİMM
Artık bir blog açarmısın.?
Artık mecburiyet gibi oldu.
Canım asıl ben teşekkür ederim.
Ben biraz şımarıklık yapıp işi farklı yöne çektim.Aslında hepsi keyif verici yorgunluklar.
Bir de sizi görünce yorgunluk mu kalır.
Bence de çok güzel bir gündü..
Öpüyorum seni kocaman...



Zerrinciğim
Sen de Kıbrıs ajanı ol.!
Zeynep nasıl sevinir anlatamam.
Sen buradaki telefon ve mesaj trafiğini yaşasaydın krize girerdin.
Telefonlara"evet","hayır","uygundur""hemen""içerden çekmiyor dışarda konuşayım"masalı gibi kısa ve anlamlı sözcüklerin geçtiği bir organizasyon hareketıydı.
keşke sen de olsaydın.Haber veremediğim o kadar kişi oldu ki bu na da şükür diyorum.
Adaya sevgiler...



Fidan Ne kadar haklısın.Hep Zeynep'e yaptırdığım için,O da benim ilk aklıma gelenleri yazmıştı.Ama hemen eklemeyi düşünüyorum.Daha doğrusu denemeye çalışacağım.Evde internet bağlantısı kesildi.Bilgisayar tamirde,işyerinden ne keder yapabilirsem.
Kendimi affettiririm inşallah.





Sevgili Hilal
Bloğunu çok beğendim.Evde aksilikler olup internet bağlantım olmyınca takip edemiyorum.
İlgine teşekkür ediyorum.
Veeee
Rejimi bozmuyorummm.
Öpüldün.

NiNo dedi ki...

yorumu yok etmisim :D aa nasil haha :D bilmem yetki vermissiniz :D bende sildim iki kere ayni yorumu gondermisim birini sildim yorumu yazana silme hakkini siz vermissiniz :D kafamda sekillenen saclar sarimsi bir renkti :D ve bence abartiyorsunuz hicte sisman degilsiniz :D yazilarinizi okuyunca cooook sisman birini hayal etmistim :D onun yaninda dal gibisiniz :D sevgiler

etki alanı dedi ki...

Ben ve sarışınlık..!
Accayip bir renk kombinasyonu..
Neden böyle düşündün ninocuğum bilmiyorum ama sarışın kelimesini okuyunca biden gözümün önünden Banu Alkan geçti.Benden sarışın ancak o kadar olur herhalde..
...........
Aman Allahım !
Düşüncesi bile diken diken etti.!
Ayrıca dal sözcüğünün çok hoşuma gittiğini söylemem lazım...
Gerçi biraz kalın bir dal ama olsun.O dal köke doğru genişliyor ya neyse,incelecek elbet...
Çok şekersin...

NiNo dedi ki...

:) TEBESSUMLE OKUDUM YORUMUNUZU :d ASK OLSUN YA SADECE BANU ALKANMI SARISIN :d INCELECEZ INS SAGLIKLA AZ KALDI SABIR :)

Adsız dedi ki...

Hello my family member! I want to say that this article is
amazing, great written and come with almost all important infos.
I'd like to see more posts like this .

Feel free to surf to my web-site ... click here

Adsız dedi ki...

It's a shame you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this outstanding blog! I guess for now i'll settle for
book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will share this site with my Facebook group.
Chat soon!

My web-site - click here