31 Temmuz 2009 Cuma

Mahallemizin çılgınları....

Uzun süredir internete giremiyorum.
Bilgisayarımız arızalandı.İki senedir sürekli arızalanıyor,yeni bir bilgisayar gerekiyor ama sürekli direnme halindeyim(tamamen duygusal :-)).
Kardeşimin evindeyim şu an ve hemen fırsatı değerlendirip,biraz gezineyim dedim.
Bizim mahallenin gençlerinden bir kısmı,her zamanki deliliklerini belgelemişler ve facebookta yayınlamışlar...
Benden kaçmaz deyip,sizlerle paylaşayım dedim...
Daha önceki çılgınlıklarını da yayınlamıştım hatırlarsanız...Hareketli fotoğraflar çekiyorlar artık...









Şimdi biraz da sizlerin yazılarınızı okumaya gidiyorum....

3 yorum:

sufi dedi ki...

Hadi düzelsin bilgisayarın da katıl artık aramıza sevgiler.

Çocukla Kampa Gidilir (mi?) dedi ki...

Deli bunlar :)

Adsız dedi ki...

My bгother suggested Ι might like thiѕ blog.

He ωаs totally right. This pоst truly made
my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

Also visit my weblog - please click here - 1kviews