3 Nisan 2011 Pazar

Baharla birlikte...

Bahar,bahçemde çiçek açarak geldi evime...

Sağlığıma kavuşmanın sevincini de yaşıyorum.
Dizimin üstüne,iki ayda 5 kez düşme becerisi gösterdiğim için ,menüsküsüm ve tendomlarım üç yerden yırtılma ödülüyle bana ders verdiler.
5 aydır ameliyattan kaçtığım için,koltuk değneği yardımıyla evin içinde dolanıp durdum.
Ağrı kesicilerle idare etmeye çalışarak kilo verip öyle ameliyat olayım dedim.Ama hareket edemeyince kilo da veremedim.Üstelik tüm vücuduma yayılan ağrılar da bonus oldular bana...

Fizik tedaviden cevap alırım belki deyip ,hastanenin yolunu tuttum.
Daha ilk seansta iyileşir mi insan?
Oğlumun kolunda girdiğim odadan,zor olsa bile yürüyerek çıktım.Müthiş sevinçliyim.Fizyoterapistin verdiği hareketleri de yapınca çok daha rahat yürümeye başladım.Sabah 180,öğlen 180,akşam 180 kez yapmam gereken hareketler var..
Düzeliyorum ve daha iyi olacağım.


Üstüne üstlük,sırığım da bel fıtığı başlangıcı oldu ve yetmiyormuş gibi kum döktü...
Yaşı 17 ama,hastalıklar sınır tanımıyor.Baskete 5 ay ara vermek zorunda,bu da onu kahrediyor.O da fizik tedavi görüyor.
Koğuş haline gelen evimiz,baharla birlikte aydınlanıyor.

Yaşam kalitemizi yitirmeden önlem almamız gerekiyor sanırım.
Hepinize,hepimize sağlıklar diliyorum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ӏt's really a cool and useful piece of info. I am satisfied that you just shared this helpful information with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

My homepage visit here - 1kviews

Adsız dedi ki...

Аn impressive share! І have just forwaгdeԁ this onto a
co-ωorkег who was doing a little гesearch on thiѕ.

Аnd he in fact orderеd mе breakfast simρly
because I disсovered іt for him.
.. lol. Ѕo allow me to rewoгd thіs.... Тhаnκ ΥΟU for
the meal!! But yeah, thanх for spending ѕome timе to
diѕcuѕs this iѕsue heге
οn your ωebѕite.

my wеb site :: follow this - 1kviews