31 Mart 2009 Salı

Ah,bu çocuklar !!!!




Önceleri hiç sevemediğim,ama dinlerken bile beni güldürebilen bu gençleri ,belki de çocuklarım seyrederken,farketmeden alışkanlık yaratan "çok güzel hareketlar bunlar" programını izlemekten hoşnutum artık...


Özellikle "Tabutçu" hayranıdır benim çocuklarım.


Çakıl'ım kardeşine ve kuzenine bir sürpriz yaparak tiyatroya bilet almış .


Eve geldiklerinde ağızları kulaklarındaydı ve her ikisi de,cümleleri birbirinin ağzından kaparak,hararetli şekilde başımı şişirerek bütün oyunları anlatmaya başladılar.


Ben de tenis maçını seyreder gibi,bir ona bir buna bakarken başım döndü adeta...Onlar o olayın çoşkusunu yaşadıkları için,aynı neşeyle anlatıyorlar,ama bana birşey ifade etmiyor ki...Ben seyretmeliyim ki anlayayım...



Nihayet bir hafta sonra,onların gittiği bölüm yayınlandı da gülebildim....





Eserin sempatikliği çok hoşumuza gider...Sırığım fırsatı kaçırmamış,birlikte fotoğraf çekilmiş...





Ama ben Büşra'nın,kocasından dayak yemiş,kadını canlandırdığı bölümlere çok gülüyorum...



Bir de Hepsi grubu ile yapılan bu dansı ve 2. bölümü kaçırmamalısınız...Muhteşem!Yılbaşı programında yayınlanmıştı...



Hele EROS'u mutlaka seyredin...


.....................................................................................................................

22 Mart 1994
O günü unutmam mümkün değil...
Çakılım,9 yaşındayken,bale kursunun sonunda,resitali için o akşam kızkardeşimle birlikte onu seyretmeye gitmiştik.Ara ara baktığımda,kardeşimin sancılarının başladığını anlamıştım.Belli ki uzun aralıklarla geliyordu.Bir ara gözgöze geldiğimizde bakışlarıyla' evet' dediğini hatırlıyorum ve bir tarafta kızımın gösterisi,diğer tarafta doğum zamanı gelmiş kardeşim!
Gösterinin sonuna kadar dayandı. Çektirdiğimiz resimde,kafasında meyve sepeti olan rokaçaça kızım,iki tarafında hamile kadın!Biri annesi,diğeri teyzesi...

Hastanede kendisini kontrol altında tutmaya çalışan kızkardeşim,benim yüzümün aldığı şekilden hemen anladı;
-"Sancım başladı deme Tülay abla!"
-"Maalesef başladı!"
Ortalık bir karıştı ki anlatamam.Tam televizyonluk!
Kızkardeşimin doğumunda bulunacak hemşire de,yaşça bizden küçük olan TEYZEMİZ!

Biz ailecek hastaneyi karıştırmaya başlamıştık birkere...
İki sancılı kardeş ve ne yapacağını şaşırmış kocaları ile başetmeye çalışan hemşire teyze!
Ayarlasak böyle bir sahne yaratamayız...

7 saat sancı çektikten sonra ilk doğumu ben yaptım.Üç saat sonra da kardeşim...

İşte 15 yıl once bize sürpriz yapan o iki bebek...

İki koca bebek!
Sırığım ve kuzeni..








Arkadaşları ve öğretmenleri bir sürpriz yapıp onlara bir doğum günü partisi hazırlamışlar.




İkisi de aynı huylara sahip,aynı aşamaları gösteriyorlar.Çok ilginç...

Hep aynı zamanda aynı duyguları yaşadılar.

Fotoğraf çekme isteği,
Gitar çalma isteği,
Diş fırçalamama isteği(!)
Veeee
Asabi,isyan durumları...

Galiba kızkardeşimin hamileliği sırasında ikiz olsun diye çok dua etmemizden ve ardından benim hamileliğimi öğrendikten sonra,"istermisin sen ikiz ben ikiz doğuralım" sözünden kaynaklanan bir isteğin sonucu,böyle bir sonuçla karşı karşıya kaldık sanırım...












İyi ki doğdunuz ikizlerimiz....











Bunlar da beşi bir yerde kuzenler...

Ablamın,benim ve kızkardeşimin çocuklarından oluşan bir yumak!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hello friеnԁѕ, its wondеrful рaгagraph concernіng tеachingand cοmpletely
eхplained, keep іt uρ all thе timе.


Stoρ bу my web blog :: check this out - 1kviews