30 Nisan 2008 Çarşamba

UMUT----------Kelime oyunları--------------


Haydi kızlar el ele...Evliler, bekarlar,Anne olanlar, olmayanlar, olmaya hazırlananlar,Hatta az sayıda da olsa toplumsal sorumluluğunu bilen, bizi izlemeye devam eden beyler…Şimdi sizden el ele vermenizi diliyorum.... ----------------------------------------------------------------- Okumak için lütfen tıklayınız.








Umudunu hiç yitirmeyen bir annenin yazılarını okumalısınız....Ve neler için umut etmeliyiz diye düşünmeliyiz...


Hikaye şu:




Çocuğu normal doğuyor,hastanede mikrop kapıyor.....


Mikrop beyinle vücut arasında su alışverişini sağlayan yere yerleşiyor...


"O"


UMUT ediyor!İyileşir diye.....




Seri ameliyatlarla ,bağlantı yerine "şant" takılıyor...


"O"


UMUT ediyor! İyileşir diye.....


Her ameliyatta bir sinire dokunuluyor...


Bu da yeme ve duyma yetilerinin kaybolmasına sebep oluyor..Yiyeceklerinin püre haline gelmesi gerekiyor çünkü çiğneme olayını yapamıyor....Konuşamıyor çünkü duyamıyor....


"O"


UMUT ediyor! İyileşir diye....



8-9 yaşına kadar altı bezleniyordu...O yaştaki çocuğun altının temizlenmesinin ne denli güç istediğini düşünebiliyor musunuz?Üstelik özürlü bir çocuğun...Şu an 17 yaşında...


"O"


UMUT ediyor!İyileşir diye....



Sürekli sokağı isteyen,ama istediği olmadığında,kendisine ve annesine zarar verecek kadar bilinçsiz şiddet gösterebilen güce sahip bu çocuk için...


"O"


UMUT ediyor!İyileşir diye...



Belki bir yerlerde,Bu tür çocuklar için bakım evleri vardır yoksa da yapılabilir amacıyla,ilgili televizyon programlarında dile getirdi problemlerini...Ama nafile....


ama,


"O"


Hala UMUT ediyor!düzelir diye...



Eşi bu hayatta onu yalnız bırakıyor..Boşanıyorlar..Biri özürlü,iki çocuğuyla onu yalnız bırakıyor...


"O"


Hala güçlü! Umudunu yitirmiyor..Arada tökezlese bile...


anneyiz.biz dergisine yazılar yazmaya başladı..Sesini milyonlara duyurdu...Şimdi bir bakımevi için girişimde bulunuyor yazarlarla birlikte...


"O"


Yılın annesi değil..Yılların annesi olmaya aday!



Hayattan elini ayağını çekmeyen,umudunu yitirmeyen arkadaşıma sevgilerimle...

...............................................................................................................................................

Arkadaşımın tüm yazıları burada...Belki okumak istersiniz.....

• Haydi kızlar el ele...

• Sınırları aşmayın!

• Kimse yoksa SİZ VARSINIZ

• Devlet birden bizi hatırladı

• Size en kısa zamanda geri döneceğiz!!!

• O kadar çok düşündüm ki

• Deli bunlar vallahi

• Oyuna gelmeyin

• İster gülün, ister ağlayın…

• Sizde okuyun istedim

• Komik bu komik

• Sözün bittiği yer

• 'BEN' demeyin 'BİZ' olalım...

• Hiç düşündünüz mü?

• Ateş düştüğü yeri yakar, yarın?

• Kaderimmiş derim çekerim

• 18+ Dikkat! Bu yazı şiddet içerir

• Bu kadar zor mu?

• Deşifre ediyorum

• Yorgunum, kırgınım, kızgınım...

• Yardımlaşmaya var mısınız?

• Engellerimiz

15 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yazma hızına okuma olarak yetişemiyorum Tütü,
İlk, meme kanseri beni sarstı ve sonra bu.Duyduğumuz kadar,
neler var birde duymadığımız.
Ana var anacık var. İşte ana bu! birde kızını 80 yaşında adama satan var.
Etkiledin yine beni.
Sevgilerimle,

KOZA dedi ki...

Ahh Tutu
Daha once yazdigin posttan ogrenmistim Tijen Hanimin durumunu, sonrasinda kendiyle ilgili yazilarin cogunu arastirip okudum. Icim eridi ve kendime cok kizdim , bugunun kiymetini bilmiyorsun, yeri geliyor el kadar cocukla inatlasiyorsun diye. O cok ulu bir kadin , bilmeyen cevreme anlatiyorum gercek hikayesini, sukretmenin kiymetini , sabrin sinirlarini , evlat sevgisini...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bir yanda evladını dedesi yaşında adamlara peşkeş çekenler, minicik bebesine her türlü işkence yapılmasına göz yumanlar, bir yanda yüce bir sabır ve güzel gönlüyle evladını sarıp sarmalayan, onu terk etmeyen bu anne. O umut ediyor ve bizim umutlarımız da o ve onun gibi anneler sayesinde hep yeşil kalıyor. Kolaylıklar diliyorum. Allah yardımcısı olsun ve şifalar versin. Yazılarının linklerini kaydettim. Mutlaka hepsini okuyacağım.

HAYAT dedi ki...

yemin eidyorum tüylerim diken diken oldu tütü gerçek yaşamdan bize böyle anlamlı umut dolu yazılarla paylaştığın için tşk ediyorum aslında anneyiz biz sitesine devamlı girerim ama hiç bu tür yazıları farketmemiştim benimde buna benzer anneler grubu sitesindeki bir arkadaşın hayatına benzettim asıl umutlar bunlar
yaşama sevinci hepimizle olsun

HAYAT dedi ki...

yemin eidyorum tüylerim diken diken oldu tütü gerçek yaşamdan bize böyle anlamlı umut dolu yazılarla paylaştığın için tşk ediyorum aslında anneyiz biz sitesine devamlı girerim ama hiç bu tür yazıları farketmemiştim benimde buna benzer anneler grubu sitesindeki bir arkadaşın hayatına benzettim asıl umutlar bunlar
yaşama sevinci hepimizle olsun

Ebru Oğuş dedi ki...

bilmediğimiz ve hatta bilmek istemedğimiz onca hayat hikayeleri karşımıza çıkınca bidenbire neye uğradığımızı şaşırıyoruz bazen.. umudumuzun hep yeşil kalmasını diliyorum, her ne olursa olsun...

ilham perisi dedi ki...

Etki alanı gerçekten insanı etkin altına alıyorsun ve hep başka açılardan yakalıyorsun olayları.
Sabah okuyorum yazını ve gün boyu şükür içinde olmama yetti.teşekkür ederim duyarlı etki alanı..

NiNo dedi ki...

Allahim kimseye yasatmasin bunlari
:((
masallah arkadasina ablacim
ibret dolu bir hikaye
Allahim yardimcisi olsun herkesin

TuBiKKo dedi ki...

Sevgili Tutu ablacım;
uzun zamandır okuyamıyordum da yazamıyordum da...şimdi umut ile ilgili bu yazını okuyunca yazdıklarını ve değindiğin konuları ne kadar özlediğimi anımsadım :)
Bir annenin umudu ve azmi olmasa acaba o çocuk bu yaşlara gelebilir miydi?Arkadaşınız gerçekten taktire değer bir kişilik...İlk fırsatta verdiğiniz linkleri de okuyacağım.Sevgiler ve kucak dolusu öpücükler :)

etki alanı dedi ki...

Yıllardır Tijen'in içinde bulunduğu duruma şahidim..Ne kadar üzüntüler geçirdiğini biliyorum ve bu beni çok üzüyor Nur hanım....
Hepimiz anneyiz,çocuklarımızın en ufak bir rahatsızlığı bile bizi nasıl üzüyor değil mi?
O ne yapsın?
Çok zor çok!

...............................

"O çok ulu bir kadın!"
Ne güzel söylemişsin sevgili koza..
Yazılarını okuduysan,yorumlarınla ona destek vermeni isteyeceğim..Çok mutlu olur...

...................................

İncegülüm,
Tanmanı isterdim onu...
Hepinizden önemle rica ediyorum,yazılarına yorum yazın...Bu onu çok mutlu ediyor...
Dilerim açacağı okul için yeterli desteği alır..

..............................

O her umutlu,hislerim ve ben....
Hayat hikayesini dinlesen ,hep azimle dolu..
Kendimize gelmeliyiz...

............................

Ne güzel şeyler söylemişsin Ebru..
Aynen katılıyorum..


...............................

Çok teşekkür ederim ilham perisi...
Sözlerin beni çok mutlu etti.

................................

Dilerim nino'cuğum..
Kimse yaşamamalı bu durumu...

.........................

Normalde az yaşarmış bu çocuklar...Tijen'in oğluna uyguladığı beslenme şekli muhteşem!
Ama ben yine de annesinden önce ölmesini diliyorum Allh'tan..Kimse annesi kadar iyi bakamaz çümkü ona..Birbirlerine gösterdikleri sevgiyi görmelisiniz...

Geveze Kalem dedi ki...

Allah ya dağına göre kar veriyor, ya da karın yüküne göre dağ güçleniyor. Dışarıdan çok acı görünen bu senaryo, kim bilir yaşarken ne büyük bir acıdır.
Gücüne saygı duymamak mümkün değil.
Helal olsun!

sessiz balik dedi ki...

ben ayşa arman yazdıkça inanmak istemiyordum ki olup bitene
çok zordu çünkü yaşananlar
anlatılan kadarı bile bana göre çok zordu
ama şimdi anladım hayır onlar gerçek bir ana oğul ve sen tanıyorsun onları demek Tütü

ne denir ?
ben sadece Allah'ım yardımcı olsun diyorum , her işleri kolaylaşsın , bizler de elimizden ne geliyorsa yapalım

etki alanı dedi ki...

Sema'cığım,
Tijen'in gücüne saygı duymamak imkansız....Çocuklarımızın biraz başı ağrısa bize ne kadar acı veriyor düşünsene...Ömür boyu bu acıyla yaşamak güç ister.
Gücüne hayran olmamak imkansız..

..............................

Bloğundan duyurabilirsin sessiz balık...mail çekebilirsin...Bu okulu açabilmesi için elimizden ne geliyorsa yapalım..sesimizi duyuralım ki birşeyler yapılabilsin..
Teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

Yes undoubtedly, in some moments I can reveal that I approve of with you, but you may be inasmuch as other options.
to the article there is quiet a question as you did in the downgrade issue of this solicitation www.google.com/ie?as_q=tizanidine hcl abuse ?
I noticed the phrase you procure not used. Or you profit by the dreary methods of inspiriting of the resource. I possess a week and do necheg

Adsız dedi ki...

Greetingѕ! This іѕ my firѕt cοmment here so І just
ωanted to give a quiсk shout out and tell you I гeally enjoy гeaԁing your
posts. Cаn уou ѕuggest any othеr blogs/wеbѕites/fоrums that go oveг thе same topics?

Thanks а ton!

my webpage :: just click here - 1kviews