28 Mart 2008 Cuma

İki öğretmen'in başarısı


Biyonik kedinin sayfasını okurken,yönlendirdiği sayfada,Melike İlgün'ün bir yazısı vardı.Muhteşem duyarlı bir yazı,bilinmeyen cehaletin tehlikesinden bahsetmiş..Sağol Biyom...

Bu arada, yazarın bir başka haberi dikkatimi çekti.

Aynen yayınlıyorum..
................................................................................................................................................
"Sanal misafirliğe var mısınız?
Beni çok mutlu eden bir e posta aldım.
Gönderen Malatya’nın Arapgir ilçesinin Bostancık köyünün ilköğretim okulunda öğretmenlik yapan Mehmet Ay…
84 doğumlu, Bostancık onun ilk görev yeri.
O ve okulun diğer öğretmeni Oğuzhan Zelyurt elele vermişler, 45 kişilik okullarını tanıtan bir internet sitesi hazırlamışlar.
Görseniz bu iki kahraman öğretmen tamamen kendi çabalarıyla okul için neler yapmışlar.
Ve yapmaya devam etmek için de yardımlarınıza nasıl ihtiyaçları var.
Okulun internet sitesinin adresi

http://bostancikilkogretim.tr.gg
Mehmet ve Oğuzhan Öğretmenler 45 öğrencileriyle birlikte bu haftasonu sizleri “sanal” yoldan köylerine bekliyorlar.."
......................................................................................................................................................
Ben ,Çevremden okul malzemeleri için yardım toplamaya çalışacağım.Siz de bloğunuzda yayınlarsanız bu haberi,belki daha fazla yardım ulaşabilir kendilerine..Bahçenin hali içler acısı...
Gerçekten el uzatılması gereken bir okul..
İki öğretmeni de kutluyorum..
Daha önce de iki site hakkında bilgi vermiştim..
Ve kendim bile unutmuştum..Üstelik araştırma yapıp destek olmak için girişimde bulunacağımı söylemiştim..Utanarak itiraf ediyorum ki,unuttum!
İş arama detayına girince,kendimi düşünmekten öteye gidememişim..
Birden hatırladım..
Gönülden Ziyaret edileceğinden eminim...
Saygılarımla..

7 yorum:

Butterfly dedi ki...

Hemen gidip baktım bu iki genç öğretmenin hazırladığı siteye, yeni mezunlarla ilgili ümitsizliğimden sıyrılıp hemen birşeyler yapalım dedim içimden, teşekkürler Tütü.

Adsız dedi ki...

TuTucum,
Dun Melike Ilgun'un sayfasinda bu yaziyi gorunce ben de ekledim sayfama...
Bugun senin sayfanda da ayni yaziya rastlayinca coook mutlu oldum. Dedigin gibi bloglarimizda yer verirsek, yardim etmek isteyenlerle ihtiyaci olanlari bulusturmus oluruz.
Bu genc ogretmenler, bugun web sitelerinden Melike Ilgun'e de tesekkur etmisler:)
Sevgiler
http://drmine.blogspot.com/

etki alanı dedi ki...

Bende çok mutlu oldum,butterfly..Evet gençlerimizin neler yapabileceğini görüyoruz...Çoğumuz bu bilinçle hareket ediyoruz,birçok kişinin el uzatacağına eminim..İlgin için teşekkür ederim..

.....................................

Çok güzel bir olay,değil mi Mine'ciğim?Bu bir fırsattır,yardım etmek için...
Bravo çocuklara..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Tütü,
Kardeşini seç çok anlamlı bir çalışmaydı. Daha önce bloglar arsı bana da ulaşmıştı. Çevremde bende uğraşılar yaptım. Tamam diyenleri hala bekliyorum.
Velimolurmusun da çok anlamlı ve okulun durumu çok hazin ne olur hepbirlikte ilgilenebilsek.

Son 15 gündür de hızına okuma olarak yetişemiyorum.
Sevgilerle,

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Tutucum ben de ayni habere takilmistim, kesin Tutu de bunu yakalayacak ve yazacak diye dusunmediysem ne olayim...
kalp kalbe karsiymis, ogretmenlerimiz ne guzel yapmis di mi??

Adsız dedi ki...

Biynonik kediyi sayenizde tanıdım buradan linkten tıklayarak okuyorum teşekkürler Tütü hanım.
Bu konular için hassasiyetiniz çok mutlu ediyor beni.Sizi okumak büyük keyif.Meral

Adsız dedi ki...

Wгite more, thats аll I hаve to say.
Literally, it seems as though you relіеd on the ѵideo tо make
your point. You definitely know what youre talking about,
why waste your intelligеnce on just posting videοs to уour site when you could be gіving us somеthing еnlightening to read?


Feel free tο visit my page :: Take A Look Here - 1Kviews