20 Şubat 2008 Çarşamba

Sosyal-Asosyal



Hani çok sorarlar ya!


"Beğenmediğiniz üç özelliğiniz nedir?" diye..

İlk cevap çoğunlukla;Yüzüm,saçlarım ve vücudum..


Cevap hep fizikseldir..


Oysa soru oldukça ince detaylarda gizlidir.

Mesela ben:

1-Dikkatim dağınıktır..Kafamın içi o kadar meşgul ki herşeyi unutuyorum..Çünkü aynı anda on çözüm arayışına giriyorum..


2-Öfkelendiğim zaman kontrol dışıyımdır...Çünkü otoriterim..Ve çok sabırlıyım..Böyle olunca öfkemi en uç noktada yaşıyorum..


3-Ne kadar sosyal olsam da tek başıma çalışmayı severim..İşime odaklanmam için yalnız olmalıyım.Yoksa üretici olamıyorum..çünkü kendimi tüketiyorum..


4-Baskıya gelemem.. Çünkü kimseyi kıskanmam,kıskanılmaya gelemem..Hemen terkederim..


5-Ertelemelerimi sevmiyorum..Zayıflamayı çok erteliyorum mesela...!Çünkü,farklı konulara öncelik veriyorum..

Hayatımın her döneminde üretmek zorunda mıyım?İç sesim hep evet diyor..Kendimi programlamışım adeta..Boş geçen her anımda kendimi kınıyorum...Çok şey kaybettiğimi düşünüyorum.


Halbuki beri tarafta sağlığımı kaybettiğimi farkedemiyorum.Gelen her kilonun benden alıp götürdüklerinin farkına varamıyorum..Ya da varmak istemiyorum..

Hep diyorum ya..

Hayat bir ying yang...

2 yorum:

sofi dedi ki...

Tütücüm, nolucak bu kilolar ya:( bende üzülüp duruyorum, kendime kızıyorum, kendimle ilgilenmediğim için ama tek çare yememek başka yolu yok. Seviyle kal...

Adsız dedi ki...

I aρpгecіаte, cause Ι diѕсoveгeԁ еxactly
whаt I was taκing a look fοr.
You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

Also visit my web site - click here now - 1kviews