27 Ocak 2008 Pazar

Çorapçııı...!!!!!!!!!


Uzun süredir internetten yapabileceğim bir iş arayıp duruyordum.
Erol çorap diye bir ilan gördüm ve ilgimi çekti.Allah allah dedim,çoraptan nasıl para kazanılır?
Hemen karşılıklı haberleşmeden sonra,üye oldum.. siparişim geldi.Ücretsiz ilanlar verdim, arayanlar çoğaldı.Sponsorum ödül olarak bir üye yaptı...
Hem üye yaparak,hem de çorap satarak 10 gündür faaliyetteyim.Çorap herkesin ihtiyacı olan birşey...Firma yakında daha gelişip,iç çamaşırı ve pijama gibi tektilin çeşitleriyle ürün yelpazesini genişletecek..İlgilenen varsa lütfen okusun...
Eğer ilginizi çekerse mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.sponsorumun açıklamalarla dolu internet sayfasının adresini de vereceğim.

8 yorum:

hanimiş dedi ki...

Aldık, kullandık, memnunuz.. Camaşırları bekliyoruz

Geveze Kalem dedi ki...

Sevgili Tütü,
Tam da yeni yayınlayacağım yacı şnternet alışverişlerini de kapsayan bir konuyla ilgiliydi. Bu postunun linkini örnek olması adına verebilir miyim yazımda?
İyi çalışmalar.;-)
(Sabah düzenli bir şekilde başladım kararlaştırdığımız şeye. Sen anladın onu.;-))

Müge Hüner dedi ki...

Tülay Ablacım;
Artık tükkana geldiğimde seni göremeyecek olmak beni çok hüzünlendiriyor. Ama kendine, evine, hobilerine daha fazla zaman ayırdığını okuyorum ve hatta bunları kazanca dönüştürdüğünü.
Senin için çok mutlu oluyorum o zaman.
Sen beni unuttun ama ben seni unutmadım, her zaman takipteyim.
İnşallah en kısa zamanda görüşürüz. Öperim.

Geveze Kalem dedi ki...

İznini bekleyemeden yayınladım bile. İstemezsen haber ver çıkartırım.

etki alanı dedi ki...

Anlamaz mıyım geveze kalemim,
Ben biraz daha bol başladım güne...Sanırım haftaya daha iyi başlarım gibi gibi.....

Yazımı elbette yayınlayabilirsin...Biraz internet ve teknolojiyi kullanan hazırcılar gibi anlaşılmam inşallah...Ama bu konuda örnek olurum inşallah..Yaş 48 olunca,işverenlerin elinde olsa bizi sabun fabrikasına gönderecekler neredeyse..Emekli olunca 5. sınıf vatandaş muamalesi görüyorsun...Alternatif kazanç yolları arıyorsun..Dolayısı ile en güzel iletişim aracını doğru kullanırsan,interneti dükkan olarak bile kullanabilirsin...Bu arayışların içerisinde cazip olanları neden yapmayayım ,değil mi?
Ama hep söylüyorum:
EMEKLİYE AYRILMAAYIINNNN !

etki alanı dedi ki...

Mügecim,
Hiç unutur muyum?Sık sık ben de uğruyorum,hem de hepinize...Ama sessiz...Dükkan yine buluşma noktamız bizim..Ne zaman isterseniz gelirim sizlerle buluşmaya.Daha bu cumartesi oradaydım ve uzun süredir göremediğim Işılımla görüştüm..
Ben hepinizi çok seviyorum...Uzaktan takibi bırakıyorum ve bundan sonra ses veriyorum hepinize..
Öpüyorum seni tatlı kız...

etki alanı dedi ki...

Ne demek geveze kalemim...

etki alanı dedi ki...

Işııllll..!
Ne zamandır görüşmüyorduk..Hasret giderdik bu cumartesi..Bake Shop buluşma noktamız...
Öptüümm...