8 Temmuz 2007 Pazar

ÇOCUKLARIM

Ne güzelsiniz.
Güzelliğiniz benim gıdam.Bir bilseniz,tanımlanamıyacak bir sevgiyle doluyum.En kötü hatıralarla dolu olduğumda dahi Tanrıma şükrediyorum sizi bana bağışladığı için.
Varolmanın keyfine sizlerle varıyorum.
Yaşasam da,kayıp gidecek de olsam hep yanınızda olacağım.Zor anınızda beni düşünün"canım annem"deyin.Köşede otursam da,cevap veremesem de,tozlu bir yaşamın içinden çıksamda sizi tüm gücümle ileriye iteceğim.Tüm ruhum maneviyatım ve saçımın telinden,tırnağımın ucuna kadar sizinle doluyum.Acılarınız hiç olmasın!Yoksa saçsız ve tırnaksız kalırım.Sakın yavrularım sakın,acılarınız olmasın.
Hayatınızı kontrol edin.Asla korkuyla başınızı kuma gömmeyin.Gerçeklerinizi kendiniz ölçüp biçin.Yadırganmaktan ve eleştirilmekten korkmayın!Şunu asla unutmayın;kimse doğrunun ötesine gidememiştir ve eminim ki herkesin yaşamının bir yerinde ters köşesi vardır.
Ufak bir terslikte kayıp gitmeyin.Her anımız değişim süresinde olduğundan hayal kırıklıklarıyla çok kolay köşede oturmaya hazır hale geliyoruz.Hep alarmda olmalıyız.Hayatınızda kısıtlamak zorunda kaldığınız anlarda dahi iyi olaylara hızlı bir bağlantı kurun.Kendinizin yarattığı bilgiyi ve birikimlerinizidevreye sokarsınız.
Ben mantıklı bir insan olduğumu sanıyordum.Ama sizler söz konusu olunca çiçeklerim,duygularım gözyaşlarımla birleşiyor ve bugün olduğu gibi bazen yazılara dökülüyor.Hatıralarım bana acı verdiğinde devreye siz giriyorsunuz ve ben nötrleşiyorum.Hayatım sizsiz olmuyor.Ne yaparım beni unutursanız bilemiyorum.Kendinizi sevin,birbirinizi sevin ve özellikle beni hep sevin.Bir yerde şöyle bir yazı okumuştum;"SEVGİ,ANCAK TANIMAKLA BİLMEKLE SEVİLENİN DERİNLİKLERİNDE YATAN İNCELİKLERİ KEŞFETMEKLE ARTAR."diye.İleride eşlerinizi seçerken bu duygulara ve tanılara öncelik verirseniz huzuru yakalarsınız.
Anneyim ,ama eksiğim çok.Sizinle pişiyorum.Tecrübelerimi sizlerden aldığım derslerle kazanıyorum.Ve bu gidişle kusursuz bir anne olacağım.
Sizi seviyorum!
Benim için
Gelecek güneşli bir günsünüz.
Tabiat sizsiniz.
Ve ben sizin annenizim
Canım kızım ZEYNEBİM
Canım oğlum FIRATIM

6 yorum:

pecete dedi ki...

Biz de seni seviyoruz. Torunun Bebi...

Adsız dedi ki...

yazdıklarınız çok etkileyici

çocuklarınız çok şanslı
etki alanınıza girmiş çıkmak istemeyen ve
sizi tanımaktan mutluluk duyan birisiiiiiiiiiiiiiii
aynur

Selen dedi ki...

Annelik, en yüce meslek. O kadar güzel özetlemişsin ki Tütücüm. Söyleyecek söz yok. Annemi özledim :(

etki alanı dedi ki...

Tülay anneanne yesin seni bebişim.




Aynur'cuğum seni tanımakta çok güzel.



Selen
Bence anneni hemen ara

zeyno dedi ki...

Merhaba, o kadar duygulu yazmışsınız ki ( yada çocuklar konusu olduğunda ben hep duygulanırım) okurken içim titredi.Allah sizi ayırmasın, hep mutlu kılsın diliyorum.Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

I am extremely impreѕsеd with your writing sκills as wеll as with thе lаyout on
your blog. Is this a paіd theme οr did yоu mοdify іt уourself?
Either way kеep up the nіce quality writing, it's rare to see a nice blog like this one these days.

Have a look at my weblog: fotografie studio jewelrys nyc